sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Friday, 6 August 2010

kini cinta kembali

sudah berabad sudah aku tak mengepos. maleh nak bebel panjang memberi alasan.
banyak draf yg aku tak habiskan. sebab tu tak pos. udahh.

kini aku mahu kisahkan sedikit, kisah hari ini.

masuk hari ini, dah hampir 3 mggu aku kat malaysia. betulkan?
menghabiskan cuti ku yang tak seberapa. dan menghabiskan mende-mendde laen yg patut,

sudah byk tempat aku pergi, dah macam mende aku makan.
memang tak ingat. standard aku lahh.

kisah aku dan dia?
aku masih dengan dia, dia tu buah hati aku laaaaa. 
sayang sangat nan dye. dah la muke chumelll (suke aty aku la nak puji).
baby, i love kamu.
suke sangat kowt aku. jap, ini warkah buat kekasih hati ;

awak.
time saya sampai tu, saya nak kol awak la,
saya ambil fon, nak kol, sambil pandang tepi,
nampak awak.
 saya pergi kat awak,
panggil, "weytt"
pastu, awak pandang sambil tersenyum.
sampai tertunduk saya, sipu.
baby, kamu sweet cam sweet sour yg terlebih gula,
cakap dgn kamu, tapi mata pandang tempat lain,
segan kowtt.
yela.
itu kali pertama kite berjumpa.


kalau tanya sy,
sy mahu jumpe awak hari-hari,
mahu pandang awak tiap masa.
awak,
teruslah dengan saya sampai bila pun ekh?
yg terbaik, kahwinlah an?
hohoho.

tu sy taknak cakap banyak,
sebab sy  pompuan kowt,
t lah kalu ade jodoh, murah rezeki, panjang umur,
insyaAllah,
kite kekal bersama.

sekarang,
awak belajar la rajin-rajin,
yela, baru masuk 1st year kan,
banyak ag mende nak kene belajar,
jauh lagi perjalanan pembelajaran awak,
bertahun-tahun jugak la lagi,
saya pun nak belajar gak,
beasela, membina masa depan,
bagi cerah skewt jalan hidup nie,
supaya tak susah nak melangkah.

sayang,
kamu jaga diri bebaek taw,
kesihatan tu jagalah,
jgn asyik  mandi hujan jewk,
kalau panas tu bawaklah payung,
risaulaa,
kamu demam la, selsema la.
kalau tak sehat tu, 
rajin-rajinla makan ubat ek.
sebab saya syg kamu laa.

kalau kamu tak ok ke, ade masalah ke,
kamu banyak-banyak la doa ek,
baby,
ingat tak ayat nie,
kite dah besar, dan pandai  fikir  baik buruk,
so,
kene la jage diri bebaek,
fikir dulu baik-baik sebelum wat papew,
mungkinla,
kadang-kadang sy pun wat silap gak,
nama pun manusia syg.
biasala tu,
awak tegur la sy taw,
jangan biar jewk sy macam tu.
n walaupun sy tak bagus sgt,
t sy cube tegur awak, kalau ada silap k.

ameer,
tiena cinta kamu sampai bilapun,
biar sampai saat rebah ke bumi pun,
cinta tiena tetap buat kamu.
tak kesah la apepun jadik,
tiena tetap ade  utk kamu,
ingat ek syg,
yg cinta mati pada kamu: TIENA


 



4 comments:

sha :) said...

eh?
coursemate sy?
laaa... :D
what a small world
^_^

MOFASAD said...

sweeett~~~~~~~~~~~~~



>>__________<<

cHaN said...

jiwang nk mati ko tina. haha

kugilablog said...

waaaaaa~~~~
syahdunye..
moga bkekalan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...