sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Friday, 29 July 2011

Muka surat cinta | mama, saya mahu kahwin


Ya, dah lama hasrat hati aku berkepuk dalam hati. Mahu luah tapi rasa tak pasti. Bukan tak pasti untuk berkahwin. Tapi tak pasti keputusan ibu bapaku. Aku masih belasan tahun. Umur setahun jagung. Mampukah aku hidup bina keluarga sendiri?

Tapi, aku luahkan saja. Mama, saya mahu kahwin.

Jawab mama mudah; awak hanya seorang perempuan yang tak mampu untuk pergi meminang 
lelaki lain. Habiskan belajar dan punyai hidup sendiri dulu, dan mama yakin kamu lebih bahagia dan sedia utk berkahwin.

Ya, aku sedar yang perempuan itu hanya layak dipinang. Jadi cepatlah masuk meminang. Haha.


Ini bukan lawak. Aku memang nak kahwin tapi sesudah tamat belajar, punyai hidup sendiri dan bersedia. :)


3 comments:

ameer said...

nak kahwin dengan siapa sebenarnya?

tulus sweet said...

liu hao lou mmg sunyi tanpan gelak tawa kanak2. :p

mrs.lovesick said...

ngekk. kau kawen la dulu nak dgr sgt sore kanak2 kan? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...