sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Saturday, 23 April 2011

menci menci! sakit jiwa

maaf andai aku melukis kata tanpa sedikit pun belas kasihan. kerna aku kini  mengerti yg hidup ini ada masa hanya aku seorang yg punya rasa kasih, yg mahu di kasihi dan mengasihi.

aku ingin melakar rasa benci di hati; buat manusia yg tak pernah menghargai. aku sedar. pernah dulu satu masa aku tidak menghargai. mungkin hari ini, tiba masa aku pula untuk tidak dihargai. aku ok je. tapi melampau la apa yang kamu buat.

janji beri aku bahagia. tp bahagia yg kamu bagi, hanya bahagia di mata org. bukan bahagia di hati aku. memang macam shit! terimakasih byk. sebab kau yg membunuh hati aku. sebelum ni, aku dah cuba. tapi tak mampu. kerna racun yg aku guna di hati aku, hanya racun biasa. tak mampu membunuh hati aku utk kamu.

hidup ini memang sentiasa ada penghujung. cuma hujungnya di mana. aku tak pasti. sebab aku tak punya kuasa. ada yg kata; masa kunci kehidupan. alhamdulillah, kerna masa ini bukan lagi milik aku dan kau. sila kau pergi jauh dari hidup aku. aku alu-alu kan k. sila-sila  :)




sekarang aku ingat. memori baru; AKU MEMANG tak pernah BERCINTA. yeahh!
maaf. i takde mention name sape2. so tak perlu terasa ya! 

5 comments:

cHan said...

awat gado2 ne tina?
sabaq sabaq:)

m.i.s.l.o.v.a.h.o.l.i.c said...

chill chill babe~



better alone daripada selalu sangat makan hati.

p/s: nasihat untuk diri sendiri. tadak kena mengena kepada yang hidup ataupun yang dah 'mati'? :)

<3

Efipurpleshine said...

hidup manusia sememangnya akan diduga dengan pelbagai keadaan..kita hanya perlu tabah,sabar n berani menempuhinya...jangan sampai kita tersalah langkah dalam memilih sesuatu..pengajaran mengajar kita erti kehidupan yang sebenar.. :)

this is ameer said...

bala ni bala!

tamlegend said...

what u give u get back...he.so, redha jer. Tuhan tak duga hambanya kalo cik tiena tak layak diduga....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...