sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Tuesday 5 April 2011

selamat! selamat! selamat hari lahir ♥



hye! nama saya tiena lovesick. hari ini saya gembira dapat jumpa awak dan bersama awak. walaupun hanya keluar sebentar. saya harap awak gembira. btw, selamat hari lahir awak! 


umur dah masuk era puluh-an. banyak dah tu mumun sayang!
harap awak dewasa dan semakin dewasa. jangan tua je, tapi perangai budak- budak.


semoga hari-hari awak berlalu dengan segala kenangan manis. dan awak sabar dan tabah hadapi segala kepahitan. ingat taw, saya selalu bersama awak. walau kita terpisah oleh masa atau jarak :)


 saya rindu, rindu rindu rindu rindu, banyak rindu masa lalu saya, awak dan dia. nanti kita keluar sama lagi k! keluar dengan Mar's family; marpipiey, marmuniey, martiena 




this is the birthday girl; munibah alwi yg cumel. opss! ex birthday gurl a.k.a belated birthday 
gurl :)


hari ni tiada kek, lain kali la ek kita makan kek.minta maaf byk byk kalau ade silap silap. tna sayang mumun!








buleh cakap sampai hodoh muka saya; tak berdaya lagi.





 tamat sudah drama hari ini. gambar ditaja oleh kamera mahal awak. terimakasih ekh! syg awak.


p/s: saya mahu jadi kawan terbaik, walau saya bukan bidadari.





3 comments:

-Incek Fik- said...

Hepi Befday Tiena~! 祝你生日快乐~!我没想到今天是你的生日呵呵呵~~

Patut le jumpa kat Indian Kitchen tadi hahaa.. Kantoi suda kui3~

Anyway, aku doakan hang dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur & semoga urusan hang kat dunia ni dipermudahkan oleh-Nya.

Dah 20 tahun ekk? Tak sweet teen lagik dah hahaa..

加油~!

apakCikidong said...

kirim salammmmmmm!! larikkk!!! happy belated bday kepada dia! :D

IFA Athirah said...

hepi bday to tiena gak!!! http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...