sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Monday 14 November 2011

selamat ulang tahun sayang (:

salam hari isnin.

hoho. rini 14 november 2011. bersamaan hari lahir budak buchuk sorang ni. Jadi, saya nak ucap happy birthday to my Mr. daydream a.k.a Muhammad ameer bin zaaba. dah 20 tahun dah awak!

muka budak buchuk lg comel (:


may Allah bless u n panjang umur.
belajar rajin-rajin. saya suka awak tua, sebab dewasa sikit. haha.

sebenarnya terlalu banyak kata-kata saya buat awak. tapi, tak tertulis pulak. takpela. nanti saya cakap sikit-sikit k. awak pun tahu kan. sy suka cakap, dah cakap bukan sikit-sikit. tapi memang banyak.

haha. muka cam opera dah :P


tak sabar nak jumpa awak nanti, mesti makin membesar dan sihat kan? hehe
umur 20 da, mestilah kan :)
makan byk2 taw. nanti kalu gemok sama saya, taklah segan sgt sy ni.


yeah. i can't tell u why, but i  u with all my heart.


ILYSM n MYSMMMMMM 
take care.




wasalam.








1 comment:

Hiddy Asri said...

Happy Anniversary to both of you.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...