sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Saturday, 12 February 2011

pictures of yunnan (part 1)


ini setelah berjaya sampai ke kunming,yunnan.
tu pun sebab sempat terima last call. kalau tak tinggal misscall jela semua :)



masjid pertama yang kami jejaki.








destinasi pertama; gua burung layang-layang a.k.a gua murut ;)
berjaya masuk dan keluar dengan selamat. membawa hati yang lara.


ontheway to xishuangbanna.
naik bas katil katil. seronok tidur. tak sedar malam ke siang!


manting park, xishuangbanna.
antara tempat menarik kat yunnan.
sampai kat sini, sebab belaja nama tempat ni dalam kewen. haha


seronok woo,dapat makan dulu!
walaupun menu tak seberapa utk kaum kita. tapi bolehla makan :)

so,persembahan malam tu.









utk hari kedua di xishuangbanna^^

destinasi pertama: kampung thailand :)





tempat kedua utk hari tu; aku tak reti nak sebut nama.






aku suka ikan ni. serius sedap. masak apa ntah. tapi dye cakap thai style :)

dan tempat ketiga utk hari tu: ni pun tak reti sebut. bantai jela labu. malas nak carik












pastu g pulak 1 tempat ni. tapi, tak nak masuk. sebab aku rasa malaysia lagi indah dari tempat tu. haha


next, pergi the next kampung thai. nama sebenar tempat tu. aku tak tahu. nanti pulak sambung gmbar. part 2.



4 comments:

ameer said...
This comment has been removed by the author.
ameer said...

bnyk gler gamba syg ni..syok btol dye gi jln2 ek ;)

nadiah daud said...

bestnye... tgok gambar je bayang betape best nye.. wuwuwu -__-*

La dOLcE mAjiDAh♥♥ said...

jeles~~-_-"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...