sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Tuesday 16 August 2011

ahh kau!

malam malam. aku nak cakap apa aku rasa. memang lama dah aku tak layan jiwa dan perasaan aku. tapi saat ini, aku layan. sebab terpaksa. jangan tanya kenapa? mengapa? atau siapa? tapi, seriously, it hurts.


bukan aku tak perasan, dah lama aku berubah. dulu lemah lembut, maksud aku lembutla jugak walaupun sikit. tapi sekarang, aku dah bajet bajet. biarlah perasan bajet. aku punya pasal la. aku punya suka. 


memangla. sebab ego aku dah membuak-buak. membuak-buak ke ladang gandum. aku rasa tu jela, salah satu sebab kenapa otak aku jadik jem sikit. aku tak salahkan sesiapa. memang salah aku jugak. sebab ego yang terlampau tinggi. buatkan aku malas nak fikir perkara remeh temeh macam siput sedut. tak suka. tak suka.


harap maklum, ego aku ni pun bukan suka-suka hati aku ni nak bina. tapi kau yang tolong aku bina n kuatkan ego aku ni. patutlah kental je. bagus sangat la tu. terima kasih banyak-banyak.


macam mana kalau aku try guna ego aku untuk merajuk?
mesti best dan menarik.


aku rasa, aku memang dah lama tak mengila. 
sebab aku banyak bersabar. sabar dan sabar.


walaupun banyak benda aku belajar. sampai jadi matang matang matang. matang sangat.


tapi, kalau dah aku tak suka, aku tak suka. takya nak buat-buat baik nan aku. 
kalau kau tak suka juga pun tak apa, lagi bagus. boleh cepat-cepat berambusss.







aku nak menjerit malam-malam buta ni sebab tekanan perasaan.
AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

3 comments:

kemang~ said...

wei sabo2,,ingat allah :)

ameer zaaba said...

jgn tekanan sampai jadik gila pulak..silap2 nanti kene dok kat Tg Rambutan plak..oopss~

Faizal said...

wowo..lke dis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...