sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Wednesday, 3 August 2011

kisah kahwin | bawah umur

 Salam cinta,

Mahu bercerita, kongsi kisah cinta. Tapi takut, sebab I tak kahwin lagi. Bukan tak sudi, tapi takut cinta tak jadi. Doakan ek, kami bahagia n dapat bersama utk selamanya. Moga-moga ade rezeki jodoh yang panjang.

Mari cerita kisah benar. Pernah I cakap sal kahwin-kahwin. I memang suka kisah kahwin. Haha, sebab tak mature lagi, biasalah tu. Cita- cita nak kahwin awal. HAHA

Tapi mengenangkan I ada 2 orang kakak, kalu I kahwin dulu mesti kena bagi hadiah kat dyeorang.


 Bila tanya nak hadiah apa?

Akak pertama; sebuah kereta.

Akak kedua; sebuah rumah.

Mak aihh, mengenangkan demandnya  mereka. I terpaksa tangguhkan dulu hasrat hati nak kahwin awal. Kena bagi mereka naik pelamin dulu.

Kalau tak, nanti nak g kerja I kena naik bus hari-hari. Dah tu nak kena menyewa rumah akak I plak.  Tak kuasa.

Dah tu buat akak ku berdua. Korang cepat2 la kawen. I nak menyusul plak kemudian. 

kalau nak kawen sama-sama pun boleh. i tak kisah :)

1 comment:

jann sinuja said...

semoge bahagie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...