sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Saturday, 12 March 2011

kau tahu apa?

selamat petang.
aku bosan petang nie. mahu tulis rasa apa jadik hodoh cam aku.

kau rasa sama cam aku ke?
kau hodoh jugak? boleh kawan nan aku. kalau kita sama.

orang hodoh akan ditakuti. kerna mereka adalah golongan ketepian. golongan yg tak diiktiraf kewujudannya. betul tak? kau pernah ke rasa? 

tak apa jadik hodoh, cuma berharap hati ini tak ada rasa iri pada mereka yang cantik.
tahniah buat kamu si cantik!
cantik-cantik kena pandai jaga diri lebih dari kami, si hodoh.

hidup normal, tiada apa yang lebih. cuma lebih pada kekurangan la, cakap hodoh.
tapi hati tak gundah, sebab tiada siapa yang nak kata lebih-lebih. seperti kata yg dituju kepada si cantik.

sebab hodoh, tiada yang pandang.
sebab hodoh, tiada siapa nak teman.
sebab hodoh, tiada apa yang istimewa.

sebenarnya siapa kisah?
aku hodoh hanya aku tahu. kalau kau tahu, aku peduli apa?
aku tak pernah kisah. jadi hodoh hati tak gundah.
tiada iri hati itu dah cukup sempurna.

buat aku yg hodoh; seronok sgt.
biar rupa hodoh, jangan hati busuk!








5 comments:

this is ameer said...
This comment has been removed by the author.
ameer said...

saya hodoh..nak tak berkawan dgn saya? :(

ielamorry.om said...

awak tak hodoh la. awak cantik :)

mrs.lovesick said...

ameer> taknak, sebab awk comel je.

ielamorry> awak lagi cantik. nak kawan nan sy yg hodoh tak? :)

Anis Liana Amerrudin said...

amboi. sape kata tina hodoh? lawa je tgk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...