sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Tuesday 27 September 2011

Bukan Ku Tak Sudi

           Assalamualaikum...

Sayangku,

Mimpi aku hanya untuk bersamamu,
Jadi aku curah kasih sayang dan cinta buat kamu.
Moga kemanisan cinta ini dapat kau rasai..
Dalam detik-detik berlalu, silapku menghantui kasih kita.


Maaf.

Kerna di usia muda, kita tak bisa membina.
Cinta itu elementnya berharga.
Mana mungkin kita cari keikhlasan murni?
Mana mungkin kita cari kasih sayang abadi?
Mana mungkin kita cari kematangan hakiki?


Sayang,
Kita masih remaja mentah yang mencari diri sendiri.

Mahu saya buat awak tahu.

Cinta itu tak mungkin tetapkan kita untuk bersama, tapi hanya mampu buat kita bahagia bila bersama.


Bahagia, bukan sepanjang masa.
Kerna ada kala, kita lupa dan alpa.
Dan cinta kita entah ke mana.

Mungkin terlalu awal kita berjumpa. Tapi itu takdir kita dulu. Dan tak mampu untuk kita undur dan ulang saat itu. Dan lagi tak mungkin untuk kita tunda ia pada masa lalin.
Mungkin, itu jodoh kita.



Sayang,

Kalau ikut saya, saya masih tak mampu nak berkeluarga.
Yela, ilmu masih cetek. Jiwa masih muda, memang tak mampulah saya.
Tolong bagi saya masa lagi.

Saya mahu punya agama yang kukuh. Perlu belajar banyak benda lagi.
Tolong bantu saya. Semampunya.



Awak pula, tolong la jangan baran sangat.
Sebab saya ni tak boleh sangat. Kang tak larat awak nak pujuk.
Rajuk saya ni tahap extreme punya. Faham-faham jela.



Berharap cinta kita tetap indah dan bawa kita makin dekat pada-Nya.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...