sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Sunday, 25 September 2011

Si Gemok saya ~_~

selamat malam!


ini malam, saya masih mengalami kecederaan. mulut cedera parah, gara-gara chopstick. silap, makan gelojoh sangat kot. sekarang agak merana sedikit. tp ok la. boleh makan dgn banyaknya lagi. banyak betul makan. semalam di pizza hut! rini di belakang hostel je. tapi makan memang grand! i LOIKE!


gelang si paku gelang, teringat si gemuk sorang. silap, bukan sorang. sekor la.


rasa mesti makin besar. hari2 minum susu mak dye. tak caye?


gemok dari mak sendiri. tak senonoh punya si gemok. dah la makan gelojoh. selalu marah orang lain. garang nak mati n yg lain. tapi masih isap susu ibu. bengong punya budak!




tapi, kerna masih menetap di malaysia. mereka mengamalkan konsep satu malaysia. bersama kita berkongsi gitu. kongsilah ibu kucing itu.  :)


moga si gemok n famli sehat2 sahaja di sana. rindu plak! yang ada kat umah tu. jgn  lupa bagi dye makan cukup2 k. ♥ ^_^ ♥


berharap agar semua orang sehat2 sahaja ya. saya pun mahu sihat jugak!




ok, jum kita baca DOA MENDAPAT BERKAT, ILMU, REZEKI dan KESIHATAN.








ok. selamat malam semua. iluvall :)

2 comments:

ameer zaaba said...

dye nak gemuk ikut tuan dye yg kat china la tu..keh keh keh

tiena lovesick said...

i tak gemuk mcm dye k. dye gemuk lg. i slim gitu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...