sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Saturday, 17 September 2011

KENANGAN DULU | i and u

Memang dah lama kita berpisah. kerna dah hampir setengah bulan tna balik U semula. Tahu tak? tna rindu kat semua orang kat Malaysia. rindu family, baby, kawan-kawan n semua.

Rindu nak tgk cerita korea ngan mak, rindu mintak tolong abah hantar pergi situ sini, rindu nak pukul n marah adik-adik tna, rindu nak gaduh-gaduh nan b, rindu makanan yang ada, rindu lepak n berfoya dgn kawan-kawan. dan tersangat lah rindu semua kenangan tu.

Cuma kini, semua tu dah berlalu. yang dirindu cuma kenangan. Ya, sebuah kenangan dulu. I rindu tu.

Kalau boleh balik, nak balik time cuti tu. best, dapat rehat sebaik-baiknya. Ingat lagi, time start cuti. Mintak dgn abah nak kerja. Abah cakap; tak payahlah. rehat-rehat jela. Terpaksalah berehat je kat umah. Walaupun takla rehat mana. sebab terlalu sibuk, ke hulu ke hilir.

Time cuti tu, tak ramai kawan yg jumpe. kalau ada pun, byk yg terjumpa. Yela, semua orang sibuk. nak puasa. nak Raya.

A piece of memory ;












walaupun ia hanya secebis. tapi ia tetap manis ♥ _ ♥ 
thanks semua. terutama utk hari lahir saya baru-baru ni. Alhamdulillah. besar dah tiena ni. hihii

2 comments:

ameer zaaba said...

kite jmpe thun depan plak ek! :D

tiena lovesick said...

harap2 begitu ek awk. doakan k :)
insyaAllah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...