sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Thursday, 15 September 2011

memang! aku tak pernah rasa cukup!

aku tahu, tak berhak aku tuding jari pada orang lain. ini bukan salah orang lain lagi. aku dah besar untuk tahu itu.

memang, sejak dulu. i LOVE it. ntahla.

mungkin betul orang kata. cinta itu buta. buta hingga tak terhingga.

dulu, itulah yang aku nanti. sibuk hati ini. duk kira-kira hari. bila boleh kita bertemu. kerna selalunya, seminggu atau 2 minggu sekali. ahhhh. 

tak pernah aku miss berjumpa denganmu. kadang2, aku mesti mencari peluang utk bertemu mu. bersamamu. 

harap2 kau takkan pernah hilang dari hidupku.

tolong jangan pergi jauh. sebab aku tak pernah rasa kau cukup. 

walaupun dah baca doa makan sebelum tu. aku tetap rasa lauk sardin ni tak cukup.


mungkin sardin cap ayam lepas ni kena jual dalam tin biskut. baru aku rasa cukup.


*perasaan sy. sesudah membaham nasi lauk sardin je hari ni. lepas makan je, nak lagi, nak lagi. sampai habis. seriously, ni lauk feveret  zaman persekolahan dulu. budak hostel la katakan. ^_^

saya kuat makan. awak pula? huhu

8 comments:

Si Manis Butterfly said...

hehe.....
lawaknye....
igt kamu cerite tentang kamu dan bf kamu...rupenye SARDIN ek??huhu....

sardin cap ayam?
xpernah dgr pun....
kt mne kamu beli?

L said...

ceit!!!!!! membawa ku sampai habez bca post mung!!! hahahaha

Ieyqa Adam said...

tiena..comell gmbr neh. :)

mrs.lovesick said...

si manis butterfly> takleh buat cyte sal bf camtu. kontroversi nt. hihi

sardin ayamm brand la :)

mrs.lovesick said...

L, thanks la sbb baca sampai habis :)

mrs.lovesick said...

hajar> gambar ni jela yg comel. terimaksih. hihi:)

ameer zaaba said...

gila sardin btol la..haha

tiena lovesick said...

jgn jeles b :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...