sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Tuesday 20 September 2011

tolonglah jangan!!

selamat pagi. 
ini pagi aku sudah jem. buat kerja yg tak masuk akal. kerja sekolah yg tak faham langsung. apakah?
mahu curah rasa. tapi bukan pasal homework yang susah tu.


Aku hargai persahabatan kita. terimakasih. sebab jadi kawan aku dari dulu.
tapi, sila jangan buat kawan macam sampah. memang aku buat dek je. tapi kau memang melampau. aku tak tahu apa ka rase, bila kat tempat aku. tp seriusly aku cakap. aku betul-betul kecewa dengan kawan perangai siput. huhhh. buat dunia ni, macam kau sorang je yang punye.

Aku harap lepas ni. kau tak buat camtu kat orang lain. sebab, manusia ni semua ada tahap dye. macam org gila, kalau dah gila sgt pun buleh mati. tak perlu buat kawan-kawan macam sampah, atau kau cuma beritahu dunia, kau tu sampah masyarakat. seriusly, aku sakit hati gila.

because there is no words. its totally sh**.

susah kalau manusia terlalu baik. sebab keikhlasan tu hanya akan dipijak. 

terimakasih sebab buat aku begitu. moga kau dpt pengajaran ats apa yg kau buat. tak perlu salahkan org lain, kalau diri dah bersalah.

this is my words. 

sory kalu yg tak berkenaan itu. sy memang kasar, kalau org main kasar.

selamat malam. 

aku yang tertekan. ntah papew aku buat homework. 




1 comment:

ameer zaaba said...

sabar ek syg, hari ni hari dye..mane taw nt esok2 hari kite plak? kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...