sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Tuesday, 1 June 2010

jauhhhhhhhhhh?!

entri khas utk AMEER jewk.
haha.

kenapa saya rasa jauh?
sebab awak ke?
atau sebab saya?

iskhh, saya tamaw kita jauh,
baby,
hahaha.
kalau saya tahu caranya,
camne nak tetapkan hati kita,
bersama selamanya,
mesti saya dah buat,
sebab saya sayang awak.

sayang,
maaflah atas semua silap saya,
sebab saya takut kamu bosan marah saya,
bosan dengan kerenah saya.

saya tamaw hati kita menjauh,
harap awak mampu bertahan,
untuk tetap dengan saya,
saya akan cuba jaga hati awak,
sayang.

saya tahu,
kadang-kadang saya layan awak lebih krg,
tapi,
bukannya sy tak syg awak.
jangan fikir bukan-bukan ekh?
sy syg sgt awak!!

memg la skang sy da ade chiko,
tapi,
awak tetap no.1,
yang tersayang,
babyyyyyyyyyyy~~

kite tamaw salah faham ag ekhh?!
org cakap kalau masih ade salah faham,
tak buleh kawen.
hahaha. walaupun kite masih mude.
yela,
sampai bile kite nak salah faham.

kalau awak tak puas hati,
cakap ekhh??
saya tak kewsa,
kite bincang-bincang larh^^

saya pun akan cuba,
kite kan kene belajar control ag,
bukan queen control r,
jgn risau!

sayang,
skrg kite ok-ok jewk kan?
tiena ok jewk,
cume saje wat entri utk kamu,
lame dah tak cyte sal ayam kat blog,
rindu,
;)

SAYANG AWAK, AMEER!!





 

1 comment:

Ameer said...

Sygku, kamu x kn penah jauh dr hati ameer k.. syg sentiase kt hati dan fikiran ameer la..even tyme tgh tidow kot..
tiena syg, x yala risau..mcm yg ameer slalu ckap, ameer sanggup dan mmpu bertahan dgn kamu..(ni bkan poyo tp fakta k);)

AMEER PON SYG KAMU FATIENAH!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...