sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Friday, 11 June 2010

mulakan ini balik

akhirnya setelah sekian lama. aku berjaya juga bukak blogger nie. dah lame gile tak memblogging. bukan sebab aku bz. bukan sebab takde idea, tapi sebab mozilla takleh bukak blogger utk beberapa lame sblum nie. mmg kecewa gile r. skrg nie dah lega skewt aty. pas dah dload yg baru, buleh dah bukak, pasni saya akn mula memblogging balik seperti biasa,  

dah byk cyte-cyte dan mende yg mahu dikongsi tak tertulis. iskhh. sedih seposen, tapi takpe la. kite start memblogging smula. cyte jewk la pew yg perlu. hehe.

skrg lagi 42  ary sebelum balik mlysia balik. dah tak lame dah. huhhhhhhhhh^^
tapi masih byk perkara yg aku perlu selesaikan sblum balik ke rumah yg dirindui.  yg pasti thun nie aku raye kat uma. sbb, berbaris gak la kls yg aku ponteng utk sem depan. sbb aku beli tiket balik beijing utk raye ke bape ntah. hehe. mmg aku suke sgt. nakal2x skewt. ceyhh, padahal raya punye pasal. standard la tu. 


sebelum balik nie. ade byk test la. buleh tahan la. tp aku tetap malehhhhhhhhhhh..
seperti biasa, maleh wat papew, walaupun ada jewk keinginan, dasyat betul la.
takpela, kalu sempat t aku baca la buku. kowtt.


skrg kan, ada org tu cam tak sihat jewk. tapi takpela. utk yg tak sehat tu. amek la ubat, makan. kamu jgn risau. tna is always here by urside k. ;)



2 comments:

Farid MOFASAD said...

guna la goggle chrome :)

apaperpun hati2 pulang!

Ameer said...

pergh!..siap de countdown lg nk balek..x tahan..haha
syg,kamu MESTI pulang dgn selamat tau..jgn nakal2x ek :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...