sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Sunday 20 June 2010

terukla

sekarang dah mula sibuk. aku sibuk la. mahu pulang ke rumah. sedangkan masih ada lebih kurang 33 hari lagi untuk terbang ke Malaysia. apa yang aku sibuk kan pun aku tak pasti. 


maybe rindu aku pada rumah sudah tak dapat dibendung lagi. macamane nie?
makin sikit waktu yang tinggal. makin susah hati plak aku. rasa cam lambat ag baru balik rumah. TIDAK.


bapak aku pulak. makin dekat aku nak balik nie. makin kerap plak tepon. sehari sampai 2 3 kali. lagila bertambah resah gelisah hatiku. excited sebenarnya. tulunnnn~~~


tadi cakap dengan adik. aku perasan la adik aku punye bahasa melayu hancus. adik saya pelat ok. teruk betul bahasa melayu dia. cakap pelik sangat. aku pun tegur la dye. tanya dye, kenapa dengan bahasa melayu dye? mak cakap. dye mmg camtu. pronounce sesuke hati. sebenarnya, aku rasa anak sedara aku yg tadika tu cakap lebih baik dari dia yang sudah darjah tiga. takkan la sekolah cina punye pasal. cakap melayu pun camtu.
aiskhh. harap dia akan pulihkan bahasa melayu dia tu.


sekarang ni.
aku tak ok. sebab makan udang dengan byk punye pasal. huhhh,
dah lame tak rasa camni. sebab da lame gak aku tak mkn seafood dgn byk. urmmm.
takpe la. i just need some rest sesudah mkn ubat. chaoss^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...