sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Tuesday 22 June 2010

sukasangat

sekarang,
aku sudah mula kuat MAKAN.
memang la itu hobi aku.
selalu pun kuat juga.
tapi sekarang lebih kuat dari biasa.

aiskhh,
tekanankah?!
tak pasti plak.
mungkin kebosanan itu membuatkan aku kembali,
kembali untuk mencari makanan,
tambahan pula.
aku semakin tak sabar ingin pulang.

alasan tak buleh bla.
memang terbaik.
aku memang suka makanla.
jadik tak pelik la mok cam ikan.

kalau dulu atleast 1 kali makan berat.
sekarang dah berkali-kali.

konpius jugak skewt.
dari mana datangnya selera makan ku?
jangkitan?
sumpahan?
hahaha.
mungkin juga.

tak perlu terkejut atau risau la.
bukan dari dulu ke memang da camtu?
buat-buat lupa plak.
makcik memang camtu.
dah kuat makan.
gomok pulak.
lagi lupe.
sengal.

ingat mak cakap,
jangan mkn byk-byk,
nanti kalu tak dpt mkn lgsg,
buleh pengsan.
takut gak tyme dgr,
sebab risiko mmg tinggi.
tapi tak leh buat apa.
sebab sy mmg tak mampu berhenti makan.

bukan ku tak pernah cuba,
pernah dulu aku tak makan,
pastu tak bersemangat,
rasa cam tak de life,

ku pun pernah kurangkan makan,
waktu tu rasa cam bosan giler,
sebab selalu hidup ku diteman makanan,
pastu bila dapat makan,
mule la lepaskan rindu utk makan,
makan tak ingat.

lalu ku teruskan,
makan makan dan makan,
aku gembira,
aku suka,
heppy selalu.
sebab cukup makan kali.

tak seperti tyme tak mkn,
lesu,
kaku,
moody,
asek nak mara jewk.
aku tak suka begitu.

jadi jgn kacau aku tyme lapa.
ti tak pasal kene marah.
baru tahu takut.

dah.
sekarang aku tak kewsa,
makan jela papew,
yg penting bahagia.
gumbira,
i tak kewsa mok.
yg penting happy
MySpace

1 comment:

jaya jr said...

lapar penting dalam kehidupan seharian..
klo x,x nikmat nk makan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...