sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Sunday 13 June 2010

ku mahu

mahukan sesuatu.
..mahu pulang ke rumah
...tolonglah cepatkan masa nie
....kerna aku sgt ingin pulang ke mlysia
buat org yg disayangi; keluarga, baby dan teman-teman,
ku sudah ingin pulang ke rumah.
andai punya rasa untuk ketemu,
bitaw awal-awal,
sebab nak manage cuti yg secoit tu baek-baek,
beasela,
nak habiskan cuti sebaek mungkin,
nak lepaskan rindu yg menular sepanjang di sini.

tak sabar ingin berhari raya,
macam da takde keje laen nak buat,
biasalah,
hari raya byk mkanan yg sedap.
cakap pasal makanan,
sejak akhir-akhir nie,
rindu aku pada segala macam makanan menjadi-jadi,
tolonglah,
kenapa macam tu,
rindu donut, kfc, pizza, dan segala macam,
sebab aku rasa semua mknan pun sedap.

skrg dah nak balik,
ingatkan balik nie nmpak makin kurus dan puteyh la skewt,
(cite-cite aku yg tak buleh blaaa)
hahaha,
tapi tak kewsa la,
biala aku mok dan black pun,
sbb aku mmg begitu,
mok dan gelap,
sejak dari dulu lagi,
aku sayang diri aku begini.

mende lagi yg aku nak carik nie?
aku nak balik rumah da,
tp tataw nak bawak balik ape.

walaupun aku taw, 
cukupla aku bawak balik diri aku yg poyo nie ke rumah dgn selamat,
semua org pun dah gumbira,
(cam perasan + poyo gile)
tapi,
tetap mahu mencari sesuatu utk semua org,
tapi apakah??

sape ade cadangan??
bantulah,
si mok lagi gelap
dah abesh da masa nie,
g edit gamba jap.
haha.
takde keje la pulak.

tetibe teringat lak plan tyme balik nanti nan syg,
adess^^
tataw la camne nta,
papewpun kene rancang awal-awal dan sebaek mungkin,
dah la i'm not a good planner,
lagi pulak,
1st date,
urmmmmmm.
takpe, nt bincang n pikirkan.

.syg.loveusoomuch.
 MySpace

1 comment:

Anonymous said...

hahaha..syg mmg sengal la ^^
xpe..psal tu kite pk nnt ek sygku..yg pentg my syg ni pulang dgn selamat insyaAllah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...