sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Friday, 1 October 2010

kalau la awak tahu

kalau awak tahu,
banyak mana saya sayang awak,
kalau la awak tahu,
macam mana saya menyayangi dan ingin disayangi,
kalau la awak tahu,
untuk siapa hati saya,
kalau la awak tahu,
apa yang saya buat utk terus dgn awak,
kalau la awak tahu,
saya tak sanggup hilang awak,
kalau la awak tahu,
siapa awak untuk saya,

Sebenarnya saya sayang awak banyak-banyak. Banyak sampai tak berdaya untuk berkata. Memang kita budak-budak. sebab tu kita ada pemikiran dan idea yang berbeza. Saya nak sayang awak sebaik mungkin. dan harap awak terus menyayangi saya sampai bila-bila. Kalau boleh hati ini awak seorang je yang punya, tapi tak adil la pulak kan? bahagila sikit kat orang lain. Tapi tetap awak yang paling banyak. Siang malam saya hanya fikir awak sorang, sebab awak cinta hati saya. Masa yang ada saya habiskan semua dengan awak. tapi tatawla awak suke ke tak. serius saya tak tahu. serius, kalu ayat jiwang selalu kata lautan api sanggup ku redah. memang semua saya sanggup korbankan untuk awak. Sebab kalau awak takde, hidup saya gelap. mungkin. awak yang buat saya gembira, kalau awak takde mungkin saya tak segembira dulu. mesti hidup ni bosan. Awak kan dah macam udara untuk saya. Kan hanya awak sorang Cinta Hati saya.

sekarang,
saya tak cakap saya tak bahagia nan awak,
saya cume nak cakap:
dunia ni cepat berubah, kata-kata juga cepat berubah mengikut masa, begitu juga rasa.

*sebenarnya aku tak faham apa yang aku tulis nie. tapi aku harap ada yang faham. 


1 comment:

syahkina_mynur said...

hai..hehe..luahan hati ke nie?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...