sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Monday 4 October 2010

kisah pemetik gitar

selamat pagi semua. 

hari  ini hanya sebuah lakaran. untuk peringatan aku dan sesiapa sahaja. memang la. sebab ia adalah untuk bersama.

kalau aku tanya semua orang pun, semua orang akan cakap yg pemetik gitar adalah seorang yg hebat.
samala macam apa yg aku rasa.. aku rasa golongan pemetik gitar adalah golongan yg hebat. lebih lebihan lagi, gadis si pemetik gitar.

tapi, aku dukacita dgn sikap sesetengah dari mereka.  haram jadah memetik gitar time ade orang nak sembahyang. adehh. takkan nak stop time ustaz nan ustazah jewk semayang seyh. naik fedup jugakla.

aku tak cakap aku benci si pemetik gitar. mereka tetap cool. selagi pandai mencari ruang dan masa yg sesuai untuk memetik.

bukan semasa yg lain ingin tidur k. macam s*** la tu.


sebenarnya, aku x leh tidur ni. tolonglah.



 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...