sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Friday 8 October 2010

dalam diam aku cinta dia

buat hati hati yg terluka,
hati aku yg dulu pernah terluka.
dulu, aku menangis. dulu aku kecewa. dulu aku juga pernah patah hati.

aku tak salahkan sesiapa, 
aku tak salahkan dia,
aku tak salahkan cinta,
aku tak salahkan takdir,
dan itu juga bukan salah aku.

itu, 
ku simpan sebagai sebuah kenangan,
biar hati aku patah,
sebab kite berpisah,
biar aku sendiri,
kerna tiada dia menemani.
aku terima.

kerna sudah tertulis yg terbaik buat kita,
dah terbina yg lebih indah,
lebih aman, permai,
cuma aku dengan jalanku,
dan dia dgn jalannya.

aku harap kita takkan kembali lepas kita berpisah,
sebab aku mahu hidup baru,
biar ia sunyi sepi,
tapi ia baru,
damai.

sekarang nga makan nasi goreng yg baru sudah dimasak olehku dlm rice cooker sbntar td. nak buat homework sgt sgt. tapi tak pasti ape sebenarnya kerja skowla aku. adeeehhh
 kebuhsanan,
makan lebih baik dr segalanya.
ini sekadar mengisi masa lapang.
aku memang suke merepek. konon-konon jiwangla.
padahal aku biasa jewk.
budak kampung.
buat yg baru berpisah tu, sabarlah ya! sbb kalu da jodoh tak kemane. lagi kan sy ade teman awk. kite kan kawan!  (^_^)y


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...