sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Sunday, 19 December 2010

pilih pilih

assalamualaikum dan selamat petang.
today is sunday. 

hari ini aku nukil kisah semalam.
apa yang terjadi, hanya tna dan mereka (kawan aku la) yang tahu.
semalam cik tna kuwa berjalan-jalan naik kereta (teksi), jauh merantau utk pertama kali ke hong qiao.

kami berpakat pakat membeli,
















banyak kan?
memang la, barang made in china kowt.
tapi duit tetap duit taw, we all beli gune duit k.
ini pun beli utk orang la. kowt.


kisah semalam, membengangkan aku gak la seposen.
tak guna punya orang. terang tang tang nak tipu aku. nasib baek tak tertipu. ceyt. 
siap tarik tgn aku suruh beli barang dia. dah la tarik kuat-kuat pulak tu, stress aku. haha.


nasihat buat kawan-kawan dan semua.
jangan mudah tertipu oleh rakyat china nie. jahat betul. nyampah aku. tapi aku suka gak g beli barang. haha


lagi satu, aku pelik.
Bila aku jumpa orang Malaysia yang melancong ke beijing, aku pelik, pelik gila. Asal sombong sangat mak aihh. senyum n tegur pun dia wat muka kat kiteorang. urghhh.


sekarang, mood aku; MENYAMPAH GILA
 

2 comments:

sha :) said...

yang last skali tu cntik..huhu

mrs.lovesick said...

itu sy punya :)
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...