sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Sunday 7 November 2010

25 fakta tentang: tiena lovesick

ini tagged dari classmate sy: ieyqa adam.
thank ya kamu.
nak cerita 25 perkara ttg diri saya,
ini bukan promosi atau sebarang iklan k. 

1)nama penuh saya NOOR FATIENAH BINTI YAAKUB. kalu skrg name da tuka 法迪娜 . kalu kat umah org panggil lain. kat sekolah lain. kat tempat lain lain. 

2)seorang bintang. betul. bintang virgo. lahir 4september.
3)aku pencinta hijau. tapi takla obvius sgt kowt. sebab aku cuma rasa hijau tu cantek lawa dan menenangkan. lagipun, kalau pakaian aku, hari hari tukar kaler.
4)dulu time kecik-kecik( tadika dan sekolah rendah ) , aku pernah sekolah kat kuantan dan temerloh. sebab parent aku pinda pinda tempat kerja. 
5)aku ade 1 ayah, 1 emak, 2 abg, 2 kakak, 2 adik, 1 kakak ipar, dan 1 anak saudara. 
6)hobi aku adalah makan, dan makan, dan makan, makan n makan. sebab tu badan aku semakin hari semakin besar.


7)seorang yg sgt sensitif. suka menangis. dan sgt garang.

8)ex-smartian kuantan. dulu amik aliran kAA time lower form. so, sgt terpencil kat sekolah. sebab berada dalam golongan budak-budak skema.

9)salah seorang pelajar mrsm AG, melaka. first batch. budak tasawwur. tapi aku antara budak yg suka buat sesuka hati kat sekolah. huhu

 
10)paling tak suka baca buku. ini suatu kejujuran. aku lebih suka tidur dan makan, dari bace buku. kadang kadang aku buka juga buku. sebab, kene siapkan kerja sekolah atau cikgu suruh, atau aku semangat nak exam. tu pun aku selalu kene duk luar kelas sebab tak siap keje sekolah. 
11)aku warga kuantan, pahang. ramai orang ingat aku kelantanis, pasal buleh kecek kelate. n maybe ade iras skewt skewt. sebab mak aku mmg orang kelantan.
12)dalam byk byk tempat kat malaysia. aku suka pergi tc(teluk cempedak). pasal aku tak suka jalan jauh. tc tu dekat jewk nan umah aku. selalu pergi n family melepak sambil makan mcD.
13)aku tak friendly dgn orang yg tak dikenali. jadi, kite kenal dulu ek, pastu baru friendly friendly.
14)aku suka belajar sains. last sekali belajar sains. kat kmph, sains fizikal. tapi rezeki aku bukan di situ. aku sekarang. budak bahasa.
15)seorang yg jujur. aku suka cakap je ape aku rasa. so, kalau orang yang takleh terima. duduk jauh dari aku. atau jiwa bakal sengsara. kerna aku kuat complaint. cerewet*
16)aku jiwang. sebab aku ada jiwa. aku sayang. sebab aku ada cinta. aku cinta sebab aku ada dia. baby syg. ilysm!
  
17)ade beberapa orang sahabat baik yg sentiasa ada di sisi. aku sayang mereka. nama suwsa nak mention. sebab beberape tu terlalu byk pulak rase.
18)dulu aku pernah terlalu gila berfesyen. sampai akhirnya aku berhenti kerna bosan dan kekurangan masa. mungkin kalu aku ade mase. aku jadik lagi. huhu
19)dalam byk byk adek beradik perempuan aku. aku paling tak suka mekap. walau mak aku selalu suruh, pasal mak aku mak andam. mungkin dulu belum tiba mase. tapi sekarang aku da reti da sapu-sapu bedak. haha
20)pernah bercinta beberapa kali. dan semuanya 'puppy love'. yela, pasal dulu aku ni budak-budak lagi. sekarang, semakin dewasa. :)
21)tak suka bergambar sgt. tapi setakat nie. dah banyak koleksi gambar aku ada. haha. pelik jewk.
22)suka makan daging. tak tahu kenapa. kalau aku nak makan daging, selagi tak dapat daging, selagi tu aku tak ok.
23)jangan carik pasal nan aku. sebab aku suka gaduh nan orang yg carik pasal nan aku. 
24)aku pojaan. sebuah organisasi budak perempuan kat malaysia. haha 
25)suka tonton wayang. tapi  tak pewna g cinema kat china lg.


sekarang nak tagged:


  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...