sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Wednesday 10 November 2010

lara dalam lara | episod 2

salam. hari ini mahu berbicara. berkurun lama aku tak merepek.
hari inii dah hampir setengah semester berlalu. masuk hari ni jugak, dah hampir setahun aku kat bumi china ni. masuk kali ni jugak. da 2 kali aku merasa winter kat sini. bagi aku kali ni ok sikit dari tahun yang lalu. sebab dah prepare mental dan fizikal.

walaupun agak tak berapa sihat sebab selsema. tapi ok la. masih boleh ke sekolah.
aku bukan tak suke ponteng sekolah. tapi, rugi plak rasa kalau termiss kelas. yela. saya bukan budak pandai. biasa-biasa jewk pun.

dalam era kesejukan ini. aku keluar hanya ke kelas dan mencari makan. sekarang pun nga ready nak hibernate time winter break kali ni. bersedia ke belum aku. tak pasti.

sekarang byk yg nak kene ready. aku baru dapat result. sekarang mcm biasa la. azam berkobar-kobar nak kene usaha lebih sikit. tapi buat, tatawla macam mana. tapi, aku akan cube jugak. kowt. selagi upaya.

aku agak kecewa utk kebelakangan hari ni. kenapa?
tu la pasal. aku fikir mcm-mcm. 
adakah sebab...................
atau mungkin sebab...............
atau............
punca kejadian masih belum dapat dikenal pasti.
tapi mungkin la, macam-macam kemungkinan pulak ada. adeshh.

takpela. yang penting sekarang ni. semua perkara ada hikmahnya. 
kalau bagus dan senang sangat hidup ni, tak berguna juga kalau tak dapat rasa nikmat bahagia. walau tiada perkara yang sempurna. tapi bahagia itu pelengkap segala.
macam makan ayam dgn sos. keropok dgn sos. ubi pun dgn sos. bahagia je rasa.

sekarang ramai orang dah nak exam. baguslah camtu. lepas ni buleh rilek-rilek dulu. eyt, tapi jgn lupa. sebelum rilek. pastikan anda berjuang habis-habisan utk peperiksaan. berjuang hanya sekali. kalau lulus. kalau tak, letih la nak belajar bebanyak. 


semenjak dua menjak ni, aku terkenang blackcurrant. besh giler. blackcurrant laici. sukenye. rindu nak minum blackcurrant laici block B. aisehhh. mane na dapat? air kasih syg. haha. terlebih gula pulak tu.


rini, i just realize yg saya tak gemuk. pelik je rase. perasaan je lebih kowt. mugkin. niat di hati. aku nak diet. tapi rase tak gemuk plak. tak jadik la kowt. ceyhh, macam kurus sgt pulak. tapi agakla kowt.

papewpun, kalau takde aral melintang. nantikan kemunculan. kekurusan. hahaha. kalau mampu. tak gemuk la sgt. tapi semakin hari semakin besar dan sihat. ibarat buah di atas pokok. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...