sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Saturday 13 November 2010

pagi ini

selamat pagi semua,
bangun pagi dan masih terasa ketidaksihatan dalam diri, pening- pening lagi,
tapi jari dan hati aku tetap bergerak ingin teruskan entri,
kalau aku mahu tulis semua rasa aku,
nanti semua orang tak boleh faham, 
boleh terpening kepala cam aku.
hari ni aku nak mintak maaf dengan semua,
kalau aku ada khilaf. memang hidup ni kita tak pernah lari dari khilaf, hanya kerna kita digelar manusia, macam-macam kurang yg kita ada, bukan kekurangan itu telah dianugerahkan kepada kita, tapi kita yang cari dan  memiliki kekurangan itu.
aku ni kan budak nakal,
maaf tersalah kata, terguris hatimu,
maaf terkasar cara, terluka  jiwamu,
maaf tersalah langkah, tertolak anda.
aku hanya seorang insan yang mahukan bahagia,
bukan ku kata kerna ku pentingkan diri,
tapi aku hanya mencuba yg terbaik,
untuk cipta bahagia.

tak seronok tengok budak nakal?
budak nakal bukan  budak jahat,
budak nakal tu happy go lucky!
suka buat mende yang gila-gila tapi tak bahaya.
budak jahat tu mmg jahat,
jangan kawan dgn dia,
bahaya.

semalam ada yang kata aku bercinta hanya untuk menganiayai,
baru aku sedar kan,
habis semua orang yg bercinta, dan tak berjaya itu teraniaya? menganiaya?
tak baik taw tuduh-tuduh macam tu,
lain kali kamu jgn bercinta taw,
lebih-lebih lagi kalau takut rasa teraniaya.
pengecut.

kalau kau percaya dgn cinta, kau carilah orang yg kau sanggup dianiaya olehnya,
baru betul. mencabar.
tak kisahlah kan, cakap percaya,
takkan takut lagi kowt?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...