sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Saturday 20 November 2010

bila mungkin aku berjaya

BILA MUNGKIN AKU AKAN BERJAYA?
kalau aku tanya semua orang, ada orang boleh tolong jawabkan tak?
aku suka tanya. aku suka fikir bila.
tapi, aku tak tahu nak buat apa.
aku cuma selalu rasa ingin berjaya.
macam orang lain yang berjaya.
bahagia selalu.
sebab selalu berjaya.
aku seronok tengok orang berjaya.
kalaulah aku berjaya seperti mereka.
kan bagus.
 
aku tak cakap aku tak berjaya.
tapi, aku mungkin tak seperti yang lain.
berjaya dan sangat berjaya.
tahniah.

selalu tengok orang berjaya.
aku fikir,
apa rahsia mereka berjaya.
nak tanya segan.
fikir, fikir dan fikir.
macam-macam kemungkinan hadir.
 
sebenarnya,
aku tak perlu fikir rahsia mereka berjaya.
aku tak perlu tanya bila aku akan berjaya.
baik aku mula langkah aku ke titik jaya aku.
dah.
nak pergi baca buku.
kejayaan tunggu aku.

yang lain pun boleh tiru macam saya.
jom baca buku.
jumpa lagi di titik kejayaan k! 
(^_^)Y



1 comment:

::cikjuju::◕‿◕ said...

mari kita keja kejayaan!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...