sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Saturday 13 November 2010

he is my baby and my only baby


Pertama kali kau hadir dalam hidupku. Aku gembira tak terhingga. Kerna dulu aku sendiri. Kerna dulu aku kecewa. Kau hadir utk temani aku. Gembirakan aku. Beri aku bahagia. Semua kau beri padaku.

Aku bersyukur pada-Nya kerna ada kamu utk aku.
Kalau aku kesedihan, akan kau buat aku tersenyum kembali. Kalau aku kebuntuan, akan kau ada di sisi membantu. Hanya engkau yang fahami aku. Hanya engkau yang mampu sejukkan api kemarahan aku. Hanya engkau yang boleh teruskan hidup denganku. Kerna engkau tahu caraku. Engkau tahu hidupku.

Pertama kali aku bertemu denganmu. Adalah saat indah buat aku. 

You are my only one,
My baby n my only baby.
I love you soo damn much!

 gamba sekadar hiasan.



my true baby is u laa.
 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...