sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Sunday 28 November 2010

i mish u my darl. *_*

teringat hari semalam. mimpi aku. 
aku rindu  kawan aku la. tu yang asyik nak mimpi je.
kawan aku yg cumel-cumel. rindu-rindu.

betul ni. aku memang riindu kat kawan aku. sampai terbawa-bawa dalam mimpi. hebat kan? aura kasih syg aku. hehe. 
buat sahabat handai, kenalan rapat, dan semua kenalan. aku rindu kat kamu semua. sampai termimpi mimpi dah ni. walaupun mimpi aku ntah pape. tapi, aku pasti, rindu tu ada. terimakasih buat yang sudi hadir dalam mimpi aku. terimakasih banyak-banyak. walaupun sekejap. cukup bermakna.





 rindu kat kamu kamu semua. yang mana aku ada koleksi gamba je la ade. mish mish.
c u nt.


kali ini tiada yg teristimewa. kerna semua istimewa. jgn terasa hati. :)


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...