sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Sunday, 25 April 2010

bunga yang indah itu sementara.

masih merasakan keletihan semalam. baru jewk bangun dari tidow. terukla. 

semalam tiena dan kawan-kawan ke taman bunga. melihat bunga-bunga yang cantik. mula-mula tu kami sudah salah turun bas. kira da silap tempat la. naseb bek ade jumpe seorang cikgu dari u laen. dye bawakan kiteowg kat taman tu. hehe :)
terima kasih buat cikgu ini. akhirnya kami sampai jua. 
pada mulanya. bunga nie paling cantik la. sebab dye ade banyak kat 1 tempat. tapi semua pun sibuk duk makan aiskrim. terutamanya aku. haha. lapa kowt. besh jewk dpt makan!
cantikla. gabungan kuning dan oren. tu pown cantik. haha
 nie melepak di tepi tasik. banyak kali fikir. nak nek bot ke tamaw. sebab takut ade budak tu mabuk. kang tak pepasal spoil jewk. huhu. takpela. len kali kita ready mental dan fizikal. neyh ade owg editkan. sy kopy jewk ek. btw, mekaseh ekh.
ok. ini adalah bunga-bunga yang ada. tapi sebenarnya tak pasti la. pew name bunga nie. seyezly, aku mmg tak kenal. semalam pun g nengok jewk la. haha. g pown ku bukan bagus pun bab-bab mengenali nie, huhu^^
 pasni bunga-bunga nie dah takde. pas musim bunga nie abesh. jap jewk keindahan bunga itu di beijing! urmm,...
 suke kowt aku. dapat pegang budak tu. aku yang g usha budak nie. haha. adegan ini membuatkan ku rindu pada adek kesayangan ku. huhu~~ tapi ok suda. sebab dye baru pas tepon tadi! :)
sume pown suke sangat berposing. memang takde keje len la. duk amek gamba jewk. haha.
tengokla. sampai duk golek-golek.  tapi seronokla. seyezly. memang besh! tapi, nie la yg buatkan sy tak le tidow smlm.
3 orang budak sengal. huhu. buleh la pilih ekh! pilih jewk la. tp x leh watpe. sebab  sume da berpunya. =)  

.we are happy ever after.
.together.
.sayang semua.
 


3 comments:

Ameer said...

huhu..5 bunge yg bewarna warni..tp x ragu lg hatiku hanya terpaut pd yg satu..sudikah cik baju belang biru utk menjadi teman hidupku??
menemaniku di kala rindu..
tanpamu..hidupku haru biru selalu =)


i luv u tiena!

mrs.lovesick said...

hey cik abg,
cik baju belang biru jawab: 当然可以!
sebab dye pun begitu,
LOVE u too syg!
=)

hiro said...

bestnyeee oversea..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...