sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Sunday, 4 April 2010

surat aku untuk teman.

sungguh aku tak mampu lagi,
teruskan ini denganmu,
aku bukan Nabi,
yang tak pernah ada silap,
aku insan lemah,
yang ada rasa,
hidupku tak sempurna,
maafkan aku,
kerna mungkin aku bukan yang terbaik,


maaflah kalu ayat-ayat ini sangat pelik.
aku pun tak pasti kenapa aku sering kebingungan akhir-akhir ini. aku tak tahu lah apa yang silap dan tak kene dalam hidup ini. asal semacam jewk. arggghhhh~~ tak suke rase pelik-pelik nieh.  tapi, aku rasa tak lengkaplah manusia tanpa masalah. tak sempurnalah hidup ini tanpa dikacau jiwa. sungguh aku insan lemah. yang sangat goyah jiwanya.

bohong kalu aku kata aku tak sayang kawan aku. siapa yang tak sayang kamu? teman.  aku sungguh ni. aku memang dah berubah. tapi kenapa? sebab aku masih belajar untuk memahami orang lain. memahami perasaan kamu. perasaan seorang teman. aku tak mahu ada orang yang terluka lagi. untuk kali yang seterusnya. mungkin kau tak kan faham. sebab, kita tak serupa. hidup kau dan hidupku. cara kau kau dan caraku.

mungkin masih terlalu singkat masa pengenalan kita. sangat. kau tak mengenaliku. the complicated part is when it across the word 'LOVE'. maksud aku sayang. asal aku takut sangat. untuk menyayangi. walaupun sebagai seorang teman? 

tapi, memang serious. mungkin aku dah serik untuk itu. 
ya. aku suda katakan pada kamu. yang aku memang banyak touching akhir-akhir ini. mungkin sebab itu. aku rasa ia masalah. aku dah tak sanggup simpan rasa ini. ada rasa ini. mungkin yang terbaek. kamu jadi seperti yang lain. tapi jangan pernah kau rasa ini salahmu. sebab aku suda maafkan kamu. 
ini sebenarnya adalah kekuranganku. aku yang tak mampu untuk teruskan. aku sungguh tak mengerti. adakah ini kerna aku tidak ikhlaskan hati utuk berteman denganmu?
sungguh. aku cuba seikhlas mungkin berteman denganmu. dan mungkin itulah yang membuat aku cuba menjaga kataku. ku membisu saatku terluka. arggh~~ 

aku tak mampu lagi. MAAFKAN AKU. janganlah kau rasa bersalah. sebab apa yang aku rasa. semua ini salahku. mungkin itu memang dirimu. jika aku kawan yang baik. pasti aku terima itu. tapi,.. aku tak mampu. kerna yang pasti. sifat sensitif aku yang terlampau ini. tak mampu bertahan denganmu.MAAF
bolehkah aku begini? kerna aku cuma ingin menjauh darimu. kerna aku tak mahu kau terluka dengan kataku lagi. dan aku tak ingin terdetik perkara yang tak baik tentangmu saat aku terluka. mungkin hanya ini yang mampu kulakukan. terbaik. buat aku. dan kamu. teman.

aku tetap sayang kalian. walau sejauh mana kita menjauh. ok. titik.


i luv kamu. muni. thanks sebab cuba untuk faham aku.

buat my lovely sayang,
thanxs coz always by myside,
sorry lah. tna is always ada rasa yang pelik. 
sebab dye hanya insan biasa.
walaupun da dewasa. haha.
sayang. ILYSM! 
harap kita sama-sama dpt bersabar dgn masalah kite (internet connection). 
yang lain, urmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.(nga fikir)
i always by urside. loving u. 
mylife doesn't call life without my lovely ameer. 


2 comments:

ErOd AzAmi said...

bajet sweet cgt r ni?
hahaha...
love u too tna:)

mrs.lovesick said...

huh. sweet corn. sedap weyh. makan makan. haha.
ala,kalu aku sweet,ka pun sweet an?
erod thanxs. luv u jugak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...