sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Friday, 23 April 2010

permintaan dari aku

sekarang sudah tiba satu rasa. 

rasa yang memang pernah singgah padaku dulu,
yang membuatkan ku mengambil jalan mudah,
memilih sebuah pengakhiran.

tapi itu dulu,
dulu yg telah buatkan aku mengerti apa itu kehidupan,
apa itu kasih sayang,
apa itu kekecewaan,
dan erti kehilangan.


cukuplah dulu,
kini ku tak mahu spt dulu,
dulu yg dulu,
tolonglah faham.


aku takut la sebenarnya. aku pun tak faham. nape selalu sangat cakap pasal tinggalkan? arghh~~ aku bukan spt itu. bukan. cukuplah tanye aku soklan camtu. buat aku fikir byk-byk kali. mende yang tak pernah langsung terlintas kat fikiran aku. sebuah pengakhiran. TIDAK!! kalu kamu rasa cerita kita hanya akan  bertemu sebuah pengakhiran, baik kita tak payah kenal. tengok. dah dtg ayt-ayt yg tak diundang. tak tahu la. maybe kamu tak mengerti apa yg aku rasa. terkilan gak la. sebab, sampai aty kamu ckp tna sanggup tgglkan kamu. tak sanggup la weyh! rasa nak nangish pun ada. ceyt.

kamu. seperti pernah dan selalu  jewk terlintas kat fikiran kamu. tiena akan tinggalkan kamu. dah tu, asek cakap camtu. ntahla. kamu tak caye kat tiena ek? huhu. ntahhla na cakap camne. tak caye sudahla kowt. tapi, pew yg tiena belaja. tinggalkan jewk la perkara yg kamu ragu-ragu. sebab ia akan merungsingkan.

seyezly, kalu kamu ada jumpe org laen skali pun. tna tak terasa ag na suwoh kamu tgglkan tna. sbb, tna tak mahu kamu tgglkan tiena. tak buleh hidup la tanpa kamu. tlglah jangan wat cmtu. tiena syg kamu . sangat-sangat. mesti org ckp tna nie x buleh bla la. biala. haha. 

tolonglah. stop la cakap camtu. mana ada orang yang sanggup tinggalkan orang atau mende jewk yg dia syg. 

 
my love to you will not end until we just get married. but, supposed to be until my last day on earth.
ditujukan buat husband-to-be ok. haha. nie sebenanya ayt kat dunia. actually mahu menyayangi dunia akhirat k.:)

syg,
maaflah.
smlm tna kan g gym,
tidow la pastu,
keletihan.
tp,
tna windu gile kat kamu.
LOVE U! 
forever n eva.
 
 

 



 

3 comments:

Ameer said...

syg,
ameer sory sgt2..insyaAllah ameer xkn wat dh..
ameer sygkn kamu sgt2 tiena!!..dun leave me k..

ErOd AzAmi said...

haish2..jiwang nyeee~~
hikhik...
syg ko tiena:)
[sje jeles ameer ckp cmtu kat ko..ak nk ckp gk..hahahahaha]

mrs.lovesick said...

ameer : syg. its k. i love you la. x kan tgglkan kamu k. :)

erod : ok. name pown tiena. mmg jiwang.haha. weyh, ameer tak jeles la nan ka. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...