sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Wednesday, 28 April 2010

merajuk

ku cuba berkata,
"eerrrrrr...."
mak aku terus bagi ayat-ayat.
terus terbantut ayat aku.
aku diam.
diam.
diam.

cakap kat mak aku.
"tamaw cakap da, merajuk.."
pastu,
dia cakap,
"yela, effa nak merajuk,.. nor na merajuk,.. awak pun nak merajuk,.."
"semua nak merajuk."
aku bisu.
senyap.
nangis kowt.
arghhh~~


tak terkata. aku tak berniat seyh. huhu. tak suke la camni. sbb mak aku tacing. padahal wat aku lagik tacing. yang pasti aku bersalah. sedihnye.  nak jumpe, jauh. nak cakap, masih sedih. kang aku nangish tak benti-benti. aku sayang mak aku la. adess~~
**10 minit kemudian
skarang da ok. aku sudah tepon dye. sbb aku syg dye. cakap sori. n abeshkan ayat yg terbantut tadi. 
dye ok jewk. sepertinya. aku harap dye da ok.=)
ada kawan aku cakap kat aku. tyme aku ngajuk nan mak aku ritu. 
"kau janganlah camni, mak kau rindu dekat kau, sebab tu dye tacing. tengok! kau pun tacing, sebab rindu kat mak kau."
memang la rindu. sape tak rindu kat mak?! adehh~
tapi, betul la. semakin aku jarang jumpe, cakap dan ape-ape aje nan ma aku. aku semakin cepat tacing. keje merajuk jewk.. tu pown sebab aku rindu mak aku lah.


 

3 comments:

ErOd AzAmi said...

aku pun rndu mk aku:'(

jane said...

haishhhh mcm best jep majuk ngn mak
huhuhuhu


rindu arwah mak

>_____*

~Eff@ F@zier@H~ said...

hahha
epa tak majuk pun

bila masa epa majuk ni??
hahhah

noor ada la
miahahha

baru sehari lepas mak cite
bila mase mak cakap ni??
hhaha
hahhaha :)
mak petik name epa
hahhahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...