sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Wednesday, 28 April 2010

hanye secebis KASIH. sekian, terima KASIH!

memang mahu tidur. tapi tetap mahu tulis.
tHAnk You sOo MUch! to my lovely ameer sayang!

seyezly, kamu mmg yg terbaek dalam hidup saya. biala kite bease-bease aje. yg penting bahagia. sekarang sy dah tenang skewt. beserta gembira yang banyak. sbb da buleh mesej nan kamu. sebab dari jauh, kamu hantarkan no celcom utk saya. (sebab sy dah hilangkan henfon dulu). mekaseh bebanyak. takde la sy wisaw sgt utk pegi tianjin hari khamis nie. sebab tetap ade kamu. buleh mcg. yeah!!

tapi jgn wisaw ek. sebab i da beli byk kad topup n ip kad yg buleh digunakan utk menelefon kamu. semuanya utk kamu. hanya kamu. uiskh! cam gila bayang lak tiena nie. sengalnye~~
tapi seyezly. kalu tak dapat menghubungi kamu dalam mase 24 jam. wase cam tak lengkap hari. hari utk kite. hehe =)

kekadang kita tak sedar,
aku di sini,
kau di sana,
jarak kita tak terukur oleh pita pengukur,
sebab ia terpisah,
terpisah oleh lautan,
(lautan pe tataw? sbb geo tna B tyme pmr dulu)

tapi kau miliki hatiku,
hatiku yang kaku,
keras cam batu,
(sebab degil tak menentu)

hanya kau fahami aku,
tapi sampai kapan ku tak tahu,
muga smpai ku pergi dulu,
kerna aku tetap mahu itu,
kau terus fahami aku,
aku yang hanya sayangi kamu,
hanya kamu,
..muhammad ameer..
...ILYSM...

hehe. nie lah tulisan tgn bahasa melayu tiena.
nak tengok an. haha. duk bajet sgt tulisan cantik.
padahal 马马虎虎 (bease-bease jewk)
btw, nie ikhlas taw syg. 
betul. 
hanya utk kamu.
sekarang kene benti. sebab da lewat.
esok sekolah.
sleeping tyme^^
    

2 comments:

joegrimjow said...

slamat bersekolah

Ameer said...

hmm..lautan china selatan la kot syg..hehe

tiena syg,
ameer rase terharu sgt2..x tau nk ckap camne..mekaseh bnyk2 sygku..gpown ameer hanye kn hepi klu kamu hepi syg..huhu
selagi nafas ameer x terhenti lg, ameer janji kt diri ameer yg ameer kn cube watkn hidup kamu bahagia selalu sygku..every single moment of ur life..insyaAllah


hey btw, tulisan tgn kamu pon not bad gak syg..cantek gak..ameer suke!! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...