sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Saturday 10 April 2010

sedih seposen T_T

bangun pagi-pagi. maleh ag rasa na bangun. tapi,sempat ag aku mencari di manakah henfonku. ini adalah kerna ingin memastikan mcg sy buat kamu sampai. yela sebab tyme subuh tadi da anta. tetibe tengok, pending ag. peliknye..

dah tu, sambung jewk la tido balek. pastu da rasa cam. urmm,.. tak beshnye. pehal la fon nie. pastu, aku bgun la g mandi. bekfast. n ajak muni kuwa bersama. "muni, jowm jejalan. bowink la. sebab tak dpt sent mcg kat kamu. tu pown da wase tak besh la. naseb bek no 1 ag buleh gune utk kol kamu. suke dpt kol kamu. :)

keluar berjalan shopping, bersama muni. tak lah suwsa sgt. sebab berdua. senang la nak beli barang. macam-macam la kite memborong. tyme jejalan, tetibe henfon ku yang asek pending jewk tyme pagi tadi berbunyi. wah! henfon da ok la. secepat mungkin la wiply mcg kamu. pastu, sambung ag jejalan. 

tyme tu, still cam bease ag. wase pening skewt-skewt. sebab wamai sgt owang la. yela. dgn naik basnye. mau aku tak pening. dah la aku tak dapat beli beg yg dikehendaki. mmg comel la. adess~~
mule-mule da nmpak da beg tu. tapi still na g usha beg laen. da g usha tu. aku pun g la beli beg yg len. tp, still la g usha balik beg yg comel tadi. pergh~~ harga mmg tak leh bla beb. tp aku suke. comel la. tapi aku dah g beli beg len. kalu aku tak beli ag beg. mmg aku beli la beg comel tu.huhu.. tak dpt beg comel la kali ini. berniat untuk membelinya next tyme.

pastu g makan. pizza bar menjadi pilihan. sebab paling dekat. senang nak balek.hehe. sesudah duduk n memilih makanan, aku pun carik henfon aku, lol, takde da kowt. dlm beg. sume takde. urmmm. peristiwa dulu berulang kembali. ilang suda telefon sy. sedeyh kowt. no celcom kite. huhu~~ mane lagi nak carik no fon tu. da la baru jewk topup. msg kamu. wallpaper baru. huhu. sedih seyh. 


baru 4 bulan kat beijing. kamera nikon. henfon nokia. arghh~~ ilang camtu jewk. sekelip mate. aiyaa' 
tataw la cmne nak cakap. mmg 1st tyme dulu. redha abesh la. coz mybe i careless. but this tyme. ntahla. maybe ini takdir. yela, dugaan yg kire cam besar gak la. henfon tu penting kowt. na mcg nan kamu sepanjang hari. tapi skang, henfon tu dah takde la. :'(


mule-mule tadi. pas aku dapat taw ilang. perghh, memang gelabah gile la. tp, bile pk balek. ini kan dugaan. takpewla. na wat cmne. redha jewk la. Allah kan tak turun kan dugaan sesuka aty jewk. semua dugaan tu ikut kemampuan. aku tahu. aku mampu menghadapinya. henfon itu bukan rezeki aku utk selamanya.. rezeki owg len plak skang. amekla, nak sangat..


aku sedikit gelabah. mungkin kerna memikirkan nanti. camne na mcg kamu? walapun ade fb,tapi....
ade skype,ym,tapi..... kamu, bagaimana ek? tapi, bile pk balek. mungkin semua nie ade hikmahnya. buat aku, dan kamu. aku terima semua ini. harap kamu juga begitu. skrg sy da tak sedih ag. :)

tiena, perlu lebih berhati-hati semasa keluar utk masa-masa akn datang k.
kamu, thanks sbb make me cool tadi.luv u~  :)) 

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...