sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Tuesday 23 February 2010

first day at school

 Sebenarnya ini hari pertama sekolah. selepas dua minggu aku bercuti. Tapi, agak rilek kelas hari ini. sebabnya. tak belaja chapter baru lagi. sepatutnya kene habiskan chapter baru tu. sebab jumaat nie ade test. adess. Nasib aku agak baek hari ini. Kerana laoshiku tidak meminta kerja sekolah semase cuti. group work. sebab aku nan membe-membe aku tak wat pown. berani mati tol. tapi, kalu laoshi mintak. nganga la jawabnya. seyez. mati. mampus. aku wat bodow jewk. aku tataw.haahahaha.

aktiviti best hari ini.nyanyi ramai-ramai.haha. lawak jewk. aku da la saket tekak sepanjang mase. walaupun aku kaki karok.huhu~~ besh la. sebab dua jam kowt layan lagu yang sama. tak perlu belajar.
tajuk lagu : tian mimi(sweet honey)
http://www.youtube.com/watch?v=SE-HlEG9m7I
na tahu? usha kat cini. besh kowt. haha. jiwang. 


harap,harapan tidak tinggal harapan.
saya nak KURUSKAN badan la. letih da. mok cgt. dan semakin mok.mok.benar. gemuk. adess~~

saya akan STUDY sungguh-sungguh. borinkla. na wat pew ag.ak mmg dtg cni na study kowt.huhu.


because i do LOVE U, so i will never let u go.
jadi. jangan tiggalkan diriku.



tak besh cgt la sebenarnya. sebab sekarang, internet asyik buat hal je. bukan apa, sebab kat china ni. kebanyakan web luar dari china di 'block'. suoyi, byk yang tak leh bukak. termasuk facebook. tapi, disebabkan wujudnya. VPN.PACKETIX. buleh gak bukak. tapi,sejak akhir-akhir ni. asyik wat hal jewk. so, aku pown bile ade mood. na bukak blog. tetibe hilang mood. coz server wat hal. siot je.jadik aku tak leh na berkarya wat ,masa skang.

我想告:maafla. aku na fokus study. na exam la. doakan aku.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...