sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Saturday 13 February 2010

salah TIMING

 昨天晚上我睡觉晚了。因为我的朋友有诗人今天,所以我们一起聊聊天人。我们不能见从今天都星期二,四星期。我很想他,可是我不要说话。今天晚上我和穆尼去了超市。我们买很多吃饭的东西。在路上个有少人,他们在他们的家吃了。

 
  aiyak!! ary ini sangat bising. aku pown tak pham mengapakah orang di china ini membakar bunga api itu tanpa henti. da lah mahal kowt hargenye,pastu bakar pulak. bazir benar rasenye. 
last nite,tidow lambat gile,dgn harapan dapat tidow dgn lame tenang. tapi,apew yg berlaku tidak seperti yg aku rancang. pagi2x bute ag da berbunyik dentuman bunga api memecah kesunyian beijing ini. tersentak la aku saat aku sedang lena tidur. mula la, ak da tersedar kalu, bising kalu, cerah kalu,. 
bangun la aku. da tak buleh tidow suda. mampus aku,cmne la aku na tidow nie. pening lak aku memikirkannya. adess~~.
adakah sesiapa yg buleh mmbantu aku? utk tidow.mungkin.
aiskh,bilo la aku na stat wat keje uma yg berlambak kowt. huh,mungkin shari sblom class kali.

mood : rilex2x suda.
(^_^")
  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...