sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Monday 15 February 2010

kosong gila

 asal rasa cam kosong gila. tataw nape. sebab mmg kosong. tade kerja? tataw na wat pe? ataw ape? aku pown tataw nape sebananye. kerja sekolah aku masiih tak tersentuh. mungkin i still not in my mood. ntah bile aku ade mood. 
sebenarnya,aku rase aku rindu beliau. beliau. beliau. kawan aku tu. yg berada di rumah. my beshties ever. annur zulaikha azaidie. rindu giler la. dye yg selalu kuwa mkn tgh mlm nan ak. melepak sesame. g menonton movie bersama. dan ke tc bersama. kalu,yg sorg lagik. aku tak rindu. maaf. jujur kate. aku nyampah ag ade. wth.
kalu la aku balek nanti. aku harap. aku tak jumpe dye lagik. benci. aku tataw la. mmg jahat gile kowt dye 2. sengal alam. shah alam. puncak alam. tapi,dye tetap la kawan aku. cume aku da jadik cm dulu. x suke dye. xp, x la sampai benci cm dulu kowt. tahap gaban punye. gile tol. sampai skang dye still kontek ak la. tapi, aku maseh ngan alasan-alasan aku. name pown aku x suke dye.haha.
status aku yg dye taw. aku ade bf. haha. tipu sunat. aku x suke dye. biala. lawak kowt. tyme dye ckp. hope bahagia. pas,sume soklan-soklan dye tanye sal 'kononnya' bf aku. tak dijawab oleh aku. haha. mane ade pown. cmne ak na jawab. tak baek tipu byk-byk.
:)
aku rase. tak patut show ape yg aku rase. tapi aku tataw la sbb ego ke ape kew, yg penting aku tamaw ckp pew yg x pasti.hahaha. yg sudah pasti itu. aku tak suka care dye cmtu. kwn xp x eklas. tak suka ah. melaenkan dye mmg cmtu nan sume owg. xde niat laen. ikhlas. jujur. sebab ak tataw dye cmne sbnrnya. huhuhu~~
tapi,tlglah faham satu. kalu kita tak menunjukkan syg kita pada sesiapa pada usia muda ini. terutamanya sbg seorang pompuan. itu tak mustahil. dan tak bermakna hidup ini tiada istilah sayang. ada. mungkin. tapi bukan untuk dipamerkan. ataw. mugkin belum lagi. masih tak berupaya. seperti aku. kali.
mungkin bila aku tahu ape itu kehidupan. matlamat hidup aku. jalan hidup aku. ada hidup yg stabil. matang. dan bersedia. baru la kowt. haha. bongok jewk rase. pehal jiwang lak ni. adess~ 
nt kalu balek kuantan. aku na melepak. cm dulu. mkn mlm. men futsal . dgr lagu. besh. tapi hanya nan beliau. huhu.yg selalu gak la gaduh nan aku. merajuk-rajuk. tapi,aku tetap syg beliau. hari ini. 15 febuary adalah anniversary beliau dan yg tersayang. ~

aku sayang beliau. dan syapiq jugak.walaupun tak la rapat sangat nan mamat nie. walaupun da dkt sthun aku kenal. ni pown atas dasar isik masa lapang tyme tggu result spm. gempak la beliau. sangat tabah. bertahan begitu lama. tahniah la syg. hope both of u. still together. forever. sampai kawen taw.hehe.
aku pown ade permintaan bwat beliau. doakan la aku. aku na abesh belaja nan jayenye. malah,aku pown inginkan kebahagiaan. haha, spt dlm perancangan. dlm 2 thn ag. mungkin. jumpe yg baek. ikhlas. supaya aku bahagia.amin~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...