sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Wednesday, 12 May 2010

bila tak payah pergi sekolah belajar

hari ini kelas luar. kite pergi taman. asyik-asyik taman bunga. aku pun tak faham kenapa. asyik pergi taman bunga jewk. haha. papewpun, aku gembira. sebab tak payah pergi sekolah. bukak buku. saya suka kelas luar pertama ini.


sebenarnya, bunga dah tak banyak pun. sebab sekarang dah start musim panas..
bunga yang tinggal pun, adalah bunga di penghujung musim. sebagai pengenalan.  ini gamba taman ini. hoho~~

sekarang giliran budak sengal ini pulak. dia tengah seronok sebab dye tak perlu ke sekolah. :)
 

ok. sampai situ saja. hari ini keletihan. keje sekolah aku berlambak ag sebenarnya. tapi, aku suka gak takya g sekolah tadi. walaupun kaki sakit la. berdiri hampir 2 jam dalam bus utk pergi dan balik ke taman itu. serta berjalan disana lagi. ok, takleh lelama. nak wat keje sekola pulak kot. (kalu rajin). tak pun ku tidow. nyte~~

3 comments:

Miss Izah Mohamed said...

bestnye jalan.. dapat release tensi kan... hehehe

Ameer said...

suke je ek bile x yah gi skola..hehe :)

mrs.lovesick said...

miss izah: taw x pew.

ameer syg: cam tak bease lak! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...