sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Sunday, 9 May 2010

mom to be =P

menelefon ibuku sebentar tadi. ibu sedang berjalan-jalan kat 'thestore'. membeli makanan utk hari esok. rindu aku saat itu. g membeli belah utk semua. kalu dulu walaupun tak selalu ikut, tapi aku pernah gak ikut. seronok. sebab beli makanan lah katakan.

ku ucap selamat hari ibu. :)
tapi, dye cakap akak aku masih merajuk. sms jewk. wish hari ibu. akak aku tacing tahap gaban la tu.. pe kes ku tak tahu. tapi ingin tahu. napew cmtu ana? adess, ngade2x la ngajuk nan mak. 
sudahlah macam tu. tak baek an wat cmtu. kita kan mahu jadik anak yg baek! 

cakap pasal ibu,
jap, mahu bicara tentang cita-cita dulu,
tiena mahu jadi ibu tiri,
kalau nak bukak balik cite sal ibu tiri nie, panjang pulak,
sampai esok pown tak abish cyte,
tapi seyezly, ibu  tiri tu salah satu cita-cita saya,
tapi itu dulu.

sekarang,
cita-cita baru tiena,
mahu jadi ibu,
ibu yang baik,
hahaha,
walaupun masih terlalu awal utk cakap camni, 
suka hati saya la tapi,
nak cakap apapun.

memang la sekarang,

belaja pun tak habis lagi,
kahwin pun belum ag,
masih jauh lagi utk capai cita-cita tu,
huhuhu^^
tapi tak salah ada cita-cita,
ada la juga keinginan,
saya mahu,
jadi ibu,


tadi tiena lepak kat taman nan budak 1 batch.
pastu sempat lagik posing, practice jadik ibu.



ini ibu berjaya. hahahahahahahahaha.
sudahlah tiena. hentikan dulu mimpi kamu ni. sambung cita-cita ini lepas abish belaja nanti ok!
baiklah. to be continue~~









2 comments:

fizi said...

wah..anak sape yg jd model tu..hehehe

Ameer said...

huhu..syg mmg de rupe ibu mithali la..bgus2
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...