sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Thursday 27 May 2010

sangat loya

exam sudah tamat.
asal rasa nak termuntah jewk nie?
makan tak lalu,
baik aku tidow dulu.
tapi kenapa ada rasa camni?
rasa meluatkah saya?
sebab lihat sesuatu yg tak disukai?
melampau betul,
tak suka pun, tak perlula sampai nak muntah,
mengada-ngada betul.

over pulak rasa,
memang la aku bukan siapa-siapa nak menghukum,
aku tak hukum,
aku orang biasa,
yang suke mengomel,
nak cakap jewk,
tak suka la orang mencapub (cari publisiti murahan),
tak mention sape,
saje cakap,

rasa nak muntah aku,
makin hari makin menjadi,
sampai rasa cam dah tak sihat sgt,
loya-loya.

tlg jgn buat aku camni,
takut nanti suatu hari,
aku termuntah depan kau,
peringatan awal..
haha

maaflah bg yg terasa,
sbb itu bukan niat ku.





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...