sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Sunday, 16 May 2010

saya suka ayat anda! :)

Tarikh  : 15 Mei 2010
Masa    : 6.00 ptg
Tempat : bilik nike
Aktiviti : celebrate birthday-birthday 四班同学 yg tertunda, 
v.i.p      : 张 laoshi, dong ling laoshi
yang diraikan : hafeizhi, hafeisi, nusha, nike

 kek untuk mereka. sedap sangat! :)
ini masakan kami semua. semua orang. 
sape kate kat china takleh makan makanan malaysia?
skrg dah terbukti, classmate aku mmg berbakat dlm masakan. hoho :)
yang pasti aku tak makan banyak la. sebab semuanya pedas.
yang aku taw, ada kari, ada tomyam, masak lemak, nasik lemak, pastu, macam2x ag la,
semuannya dimasak khas oleh dak2x pompuan kelas aku, n syazwan,
memang seronok bile dapat makan makanan malaysia nie,
besh, walaupun aku tak la layan sgt,
tp seronok gak, tengok org lain mkn, banyak lebih kowt,
sebab classmate aku sikit jewk pun, 
tapi tadi nusha tak datang la, dia kuwa g shopping,
malam baru pulang.
ini nak tunjuk muka-muka gembira,

haha,ini barisan yg diraikan, na potong kek, muka mereka blur, aku tataw napew,
ini yang sempat amek, tapi skewt jela, sebab aku kan sebuk duk minum air, haha.
muka fokus tgok makanan, huhu^^
cikgu aku belaja makan guna tangan, hebat kowt dye, i loike ur style, :)


guru kelas ku yang nakal, hehe..
ok, cerita besh nie, tadi cikgu tanya sorang-sorang dak kelas aku, sal 男朋友和女朋友。(boyfriend n gurlfriend)
pastu, tuan punye body mmg tak jawab la, semua orang lain la jawabkan,
pas sudah tanya 以后, cikgu cakap,
wahh, korang nie hebatla, muda-muda ag da pandai, huhu^^
pastu seseorang jawab " 老师, 现在我们都准备好了" "(sekarang kami semua sedang bersedia)
laoshi tanye balek, 准备什么?( bersedia apa?)
dia jawab balek, 结婚了. jiehun le (untuk  berkahwin)
pastu, cikgu terus tanye, bila nak kahwin??
hahaha, sengal..
jawapan dia sengal,

yang pasti : ayat anda mmg bergaya, i LOIKE! ;)


3 comments:

Ameer said...

wah!!..sdapnye mknan2 tu..arghh..jeles la plak..huhu

mrs.lovesick said...

ingt senang ke nak dapat?
setelah hampir 6 bulan, baru dapat makan,
:)

sciencearts said...

pdainyee dye masak haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...