sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Sunday, 30 May 2010

panas

tangan gua masih panas. panas beb. uhhh. T_T
mandi suda.. tapi masih sama. panas. tapi gua tahu. ini semua salah gua jugak.
sengal betul la. 

bangun pagi-pagi tadi,
gua mengidam la pulak. nak makan sambal udang.
tak fikir panjang. gua merancang. pasni kene keluar jugak. pergi carik udang. gua mahu masak la. sorang-sorang pun boleh jewk. bukan masalah.


yang lawaknye tyme nak masak tu lah. gua wat silap. silap yang bikin gua panas!!
gua pergi rebus cili kering, tapi tak potong lak cili tu.
pastu dah sudah rebus, gua pk, kalu blender skali nan biji cili neyh, sah-sah berapi. dah la cili pedas. gua tak makan pedas kowt.
gua ambil inisiatif la kononye.
gune tgn potong cili tu. selamba jewk. nan poyo habis.
akhirnya, time nga masak tu, kepanasan datang.
panas weyh tgn ini. panas!


gua pulak boleh wat sengal. pergi pegang tgn membe, tanye dye. ade rasa panas tak? dye cakap, bukan panas dalam kew? sebab dye tak rasa panas pun. haha. sengal betul. tapi yang pasti. tangan ku masih panas. ;)

walaupun aku panas, tapi puas hati la. sebab gua dapat gak makanan yg diidamkan. sambal udang. ;))






4 comments:

ardinihumaira said...

kalo tak silap dni kan.. letak ubat gigi kat tempat rasa panas tu. sebab dulu dni pernah jadi cemni.. pastu langsung tak potong guna tangan dah.. terus guna gunting. hehe

Ameer said...

:)

mrs.lovesick said...

tq dni. :)

syg, ape snyum2x?? haha

-fickryhisham- said...

Kalo aku tak silap...
Orang cakap tangan pedas nie "pijau"

Tak taw le betol ke tak terminolgy dier...
hahaha..

Anyway..nice sambal udang hang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...