sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Tuesday, 25 May 2010

setelah sekian lama menyepi.

suda lama sangat tidak memblogging. saya kan sibuk sejak kebelakangan ini. pergi ke shanghai. semata-mata nak g tengok ekspo shanghai 2010. 


pertama kali sampai ke shanghai. seyh, rindu pulak kat malaysia. seyezly, bandar dye lebih kurang cam kl. hari pertama dah pergi ekspo tu. tp cam lewat gak la. sebab sampai shanghai dari beijing pun dah kul bape. ditambah pula keletihan tahap gaban. sebab buleh duduk jewk sepanjang perjalanan. faham-faham je la.


ok, kali nie tak banyak pulak sy amek gambar, sebab ramai gile orang kowt. memang tak buleh bla. mane yang sempat jela ade.
ok. sesudah itu. tak ingat dah wat apa. pulang ke hotel. dan tidur.

macam-macam dapat makan kat sini. yang kire cam besh la. nasik lemak.
urm. dalam kesesatan aku dan 2 orang classmate aku. jumpe tempat membeli belah. memang shopping sakan la. hoho.
tapi, part yg tak tahan, ternampak dunkin' donuts. nampak jela. huhu.
kempunan la...
takpe, tak lame ag nak balek suda. mahu makanan.


yang laen, bease2x jewk. sekarang nak kene study. nak periksa lagik.

3 comments:

Amanina said...

dulu pernah pergi shanghai. tapi singgah je sebab transit. entah bila la nak pergi lagi. :)

study beijing ea?

Ameer said...

shanghai cam best je..eh igtkn nasik lemak die bngkus dlm daun pisang...rupenye letak dlm bekas ye...haha

-telordibasuh- said...

brape yerk bajet g shanghai???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...