sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Monday, 3 May 2010

gundahgulana-kita mampu

mengapakah?
aku merasakan kekurangan hari ini?
aku mencuba untuk tersenyum.
tapi, masih ada yang kurang,
seperti masih ada perkara yang belum selesai.
 aku ingat kembali,
hari semalamku,
apa inginku?

ohhh,sayang!
mungkin ku masih terlupa,
ini bukan hanya sebuah keinginan,
ini adalah sebuah permulaan,
permulaan bagi KITA,
mendidik hati bersama,
supaya ia mengecap dewasa.

mulut saya mampu berkata,
kesanggupan itu tidaklah semudah bersuara,
ia memerlukan jiwa dan raga,
tapi saya hanya insan biasa,
seperti tak sanggup je rasa.

tapi,
ku kene teruskan juga,
lagipun, ini bukan untuk diri ku sahaja,
tapi KITA,
maknanya,
masih ada kamu bersama aku,
lalu ku memujuk hatiku,
"dia tetap ada untukku, BERSAMA!"

sayang,
kita boleh lakukannya,
ini bukan pengorbanan,
ini bukan penyiksaan,
ini hanya sebuah latihan,
bagi semua pembelajaran untuk kita,
untuk kita bersama.
=)

ini kisah saya dan awak. saya sedang mencuba untuk mengurangkan perkara yang memang menjadi rutin harian kita. berbicara bersama. tiena tahu permintaan itu bunyi macam pelik. tapi, sekarang kan kamu mahu final. kita terpaksa ok. kamu tak buleh membazir masa. MASA ITU EMAS sayang!

walaupun kite selalu berbicara bersama, kerna tidak mampu untuk ber'ym',berFB, atau sama waktu dengannya disebabkan intenet yang memang tak mampu nak wat pew tu, saya tetap rindu awak! 
maknanya, bile kite dah tetapkan hari ini bermulanya hari latihan kita untuk kurang berbual di telefon, saya rasa cam berat jewk aty nak melangkah menghabiskan hari ini. rasa nak tidur sepanjang hari. arghhh~~ mesti sebab rindu saya kat awak bertambah-tambah+++++

sebenarnya kan, saya pun tak pasti lagi, berapa lame la saya mampu bertahan. ahaks! mungkin sampai awak habis final jewk kowt. sebab saya hanya insan biasa. mesti kene dengar sore kamu hari-hari. kalau buleh mahu dengar lama-lama. ngade-ngade kowt saya.

kamu pulak. jangan susah hati k! kite sama-sama didik hati dan perasaan kita. belajar menaggung rindu, huhu^^
pelik jewk ayat ni. tapi takpe, belajar k!
hah, yang paling penting, gunalah masa yang ada ni study elok-elok. abeshkan baca buku tu. kalau rindu saya, amek buku tu bace. pastu, sesambil tu bulehlah kite mesej 2 3 keping k. awak kan tak buleh fokus sgt baca buku. ilek suda. =)
huhhhhh......(mengeluh panjang kowt)
susah jugak berjauhan ini, nak tengok muka susah, nak dengar suara susah. adehhh..
takpela. jauh dah banyak mengajar kita. menjadi semakin dewasa. saya tetap sayang awak walaupun kita jauh. 

i love u soo much ameer!


1 comment:

Ameer said...

sayang..jgn risau k..ameer tau mende ni susah utk kite due..but it has to be done..xpe kjap je ye =)
gpown bkan syg sorg je yg rindu..ameer ni lg la..siap demam2 dh ni..huhu..
ameer yakin KITE berdua bole wat mende ni..sbb ameer tau yg kamu kn sentiasa ade kt sisi ameer..
tiena syg, jauh bkan la ape2 k..myb yes kite jauh..tp ameer rase mcm syg dekat je dkat dgn ameer..actually..kamu mmg dkat pon..u always there in my heart n my mind..
terima kasih bnyk2 sygku coz u've done alot of things for me..only thing i can do is just loving u n taking care of u till our last breath..
tiena syg, kite due bole wat sume ni..insyaAllah
i luv u so much tiena!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...