sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Thursday, 27 May 2010

fikir sebentar

aduss^^
masih dalam keadaan sama. hati sehat, :)
kondisi badan masih tak dikenal pasti. tapi ini biasa.
mahu fikir, tapi penting ke? (sempat lagik tanye, mestilah penting)
mahu sambung belaja kat sini. betul ke buleh? aku pun tak mengerti. takpe nt nak confirm semula. sambung degree dimana? 

sekarang nga minum hot choclate. sambil na mkn. loya lagi benarnya. tapi nak tunggu sampai bila? aku usha tiket nak balek malaysia. mak aihh! harganye tak tahan. nie semua sebab tataw na smbung belajar dimana punye pasal. dah lambat book tiket. arghhh^^


saya sebenarnya mahu tetap disini. cakap tahun ni buleh raye kat umah. memang seronok.
walaupun hari raya aku tak macam raya. tak bersemangat. 

tadi bukak ms. jumpe albert.
asal nama kau jadik albert? mane la aku kenal. name nak glamour jewk. tak tahan.
pastu nak marah aku plak lupe kau nie sapew.
sengal punye albert. dah la letak gamba tyme tadika. ceyt.


weyh, skang ada tugas. mahu buat sesuatu. ok. cau. 
doakan tiena dapat balek malaysia dgn selamat. nak raya. n jumpe my syg. ;)




1 comment:

gades ain said...

teina, stay sane jekk. haha. juz joking. selamat balik ke malaysia yeah ;) av a safe jerney ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...