sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Thursday 13 January 2011

aku tak tahan

eyh, selamat selamat.
  baru sudah buat kerja sikit walaupun tak habis,
will b continue sat g,

sebenarnya nak beritahu ni,
buat pengakuan,
tak suka la diam-diam,
tak beritahu,
bukan nak kecoh ke ape,
saja nak bitaw.

k la,
tadi kita dah g gym,
kononnya aku ni tak nak makan la sgt,
mkn epal je pagi tadi,
balik gym nak makan salad  buah jela,
n aku makan gak la salad buah ni.


what a nice colour!
sedap taw.

what the makcik is merepek?

i just want to tell this pakcik

sorry la weyh, aku tak tahan da. seyez lapar. terpaksa.
aku baru suda makan mee pama. rice cooker made lagi (:

*aku rasa  aku ni memang tak istiqamah. payah la nak diet. patutkah aku berhenti?
hahaha^^

3 comments:

Aleen Aiden said...

ha3,kene kuat smangat klo nak diet nih. ^_*

Tulus Sweet said...

weii.berat skrg berapaa???hihi!

budak sihat said...

aleen> tgh mencari semangat lagi nie :)

tulus> tak leh bitaw. nt tak suprise! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...