sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Monday 24 January 2011

aku jiwang, dan dia tidak

selamat pagi semua,
hari ini saya masih lagi dalam percutian semester, walaupun saya cuma berada dalam bilik sepanjang hari.

so, dalam mood kejiwangan ini. aku buat entri yang dituju khas buat semua.
haha. ini bukan untuk korang kutuk or apa. saja jewk aku layan jiwa aku ni.
nak ajak korang baca. kali ni best sikit. sebab aku tulis kisah benar. berdasarkan pengalaman aku sendiri. tak buleh bla. cam bagus sangat aku ni.

ok ok.
sekarang kita story.

1)Apa perasaan aku bila aku jiwang dan boifren aku tak?

kadang-kadang aku touching gak la seposen. mahu tak, kau buat ayat lemah gemalai macam gila punya seni semata-mata nak bagi ayat tu bermakna. last-last dia cuma kata "ok".

2)Apa aku buat nak bagi boifren aku faham.

selalunya lepas aku bagi ayat-ayat puitis kat dia, aku mesti kena terangkan satu persatu. nasib baik la bf aku ni pun faham jugak. apa-apa kemusyhkilan on the spot dia tanya. sampai faham la 100%. walaupun aku tak berapa pasti. yang dia faham ke tak. tapi dia buat muka bersungguh-sungguh je. so, aku percaya jela.

3)selalu ke awek jiwang nan boifren tak jiwang ni gaduh?

hoho. ini biasa. lumrah kehidupan. tapi kasih sayang yang tak pernah habis tu,selalu ada. dan kami masih bersama dan akan terus bersama selamanya. insyaAllah. bahagia ya!!


sudah la. sampai di sini dulu entri karut dari aku. saja je aku ni. takde kerja. boring boring.

ehh, tapi korang kena tahu satu. biar pun boifren aku ni tak jiwang. tapi dia romantik. romantik gila babai. 

mesti pelik kan, apa beza romantik dan jiwang?

romantik=the ways of he/she treats us

aku jujur katakan. aku tak romantik langsung. 0% romantik dalam diri.
maybe sebab aku ni memang agak kasar sikit. tapi,taklah ganas macam pengganas. kalau nak memujuk dia. cuma ada kejiwangan dalam diri ni sebagai kekuatan. tabur lah ayat-ayat jiwang to say sorry. sengal gila.
lagi dengan sifat jujur,telus mulus aku ni. memang susah la aku nak berpura-pura romantik. haha. harapan jela.

biarlah aku jiwang dan dia tidak. aku tetap sayang dia 
baguslah kita tetap begini.
sebab saya percaya dan yakin. yang tak sama tu tak bermakna tak boleh bersama. unik la. sorang jiwang sorang tak. hehe ;)
baru la saling melengkapi namanya.

bagi insan-insan yang tak berapa jiwang dalam diri. jangan berkecil hati.
setiap orang ada kelebihan masing-masing.
 sama macam kekurangan.setiap orang ada. kita cuma perlu bersabar dan terima seadanya. nobody perfect k!


di kesempatan ini. tiena nak mintak maaf kat baby. kalau tiena ada tersilap kata terkasar bahasa. tiena syg baby tiena ni.

 budak tak jiwang, tapi paling romantik dalam dunia
comel gak gamba ni. setelah diedit dengan jahat dan jayanya oleh tiena. haha

muka budak jiwang ayam

tiena paling sayang baby. thanks sebab kamu sentiasa ada dalam hidup tiena. support n selalu tlg tiena. kamu jewk yg faham tiena. dari kecik sampai besar. syukur sgt dapat kenal kamu. b, tiena harap masa selalu ada utk kita. aminn^^


semalam kita dah wat page kat fb.  kita tak pandai. biasalah. maseh mentah. sempena dah nak hampir setahun blog maseh mentah usiaku~~ ni. so, tengah duk fikir idea nak wat contest apa. hadiah pun ngah bincang ngan sponsor lagi. harap-harap dapat sambutan la contest sy. kalau tak, tak buat dah la pasni.haha

salam semua^^
















1 comment:

mimie mon (: said...

hihi. klaka je jiwang2 tu.
hee~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...