sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Friday, 21 January 2011

bila tiba hari bahagia (:

salam.
aku mengarang sebagai seorang insan di dunia. ya, aku insan dengan jiwa dan raga.
aku jatuh cinta dan mencintai si dia.
aku tahu, semua orang punya rasa yang sama, semua orang ingin dicintai dan mencintai,
mengharap untuk bahagia bersama si dia selamanya.
dan kini aku bahagia.



bahagia untuk apa?
maaf. ini bukan kisah cinta. dan itu bukan gamba kahwin saya.
soal jodoh tu semua di tangan Yang Kuasa.
saya hanya mampu berdoa.^^


ni soal aku dan mereka.
pelik kan entri mereka-mereka ni. 
mereka adalah teman aku.
nanti aku cerita lebih lanjut ya.








timing baik sebab hari tu tiada awan. langit biru.
sesuai untuk ambil gambar posing-posing.
yup! ini bukan sessi photoshoot or whatever.


ini hanya gamba sesuka hati kami lah.












yang tak menahan sejuk gila tahab gaban,
buleh berani mati pakai baju cam tu. hehe :D
gila kentang!



kami hanya keluar untuk bersiar-siar,
ke mana kami bersiar?
teka lah kalau pandai!


jauh perjalanan, hanya kami yang rasa.
kami naik flight berjam-jam,
tu tak masuk yang delay nak transit segala bagai.


jum usha lagi.


V
v
v
v
v
v
v
























ini adalah kepingan gambar yang terakhir.
hari sudah senja. dan kami melangkah pulang.
detik-detik akhir itu. kami dah tak berdaya lagi.
dengan suhu antara -4 hingga -9 camtu, berserta angin yang bertiub kencang.
kalau perasan. air pancut tu dah beku sebenarnya.
kami pun mencari makanan dan pulang ya!


btw, tiena nak ucapkan terima kasih pada mereka yang sudi meluangkan masa keluar bersama.
i'm happy with it. yaa!
paling terima kasih kat camerawoman kita.


gambar sekadar hiasan.
camerawoman bukan aku la. orang lain. ini cuma gambar gila glamor.
maaf ya.

last but not least.
mesti ramai orang nak tahu kan, kita orang pergi mana?
ok la. aku pun tak nak berahsia.
apa yang best kita kongsi bersama.


世界公园
terletak di beijing, china.
lepas ni siapa-siapa nak melancong, boleh pergi ke sini ya. dialu-alukan.

p/s: seronok kot, menghabiskan masa sehari mengelilingi dunia.
tapi beberapa hari juga lak aku berehat, sebab letih gila kowt.
peace korg!
salam (:

15 comments:

ameer said...

amboi..bestnye g jln2 pusing2 dunia..cantek la syg pkey bju red tu =)

syafiqah.rahmat said...

aaaarrhhh :( saye sgt gemok.macam bola =.=" alahai..tina and lain2 je comel :(

mrs.lovesick said...

ameer> b selalu cakap camtu. bile kita nak g jalan pulak? aiskhhh.

syafiqah rahmat> awak cumel la. saya lg gemuk kowt.hehe
btw, tq taw camerawoman sebenar :D

aleen aiden said...

mak aih,gamba belah atas 2 dress mcm 2 nak kemane?kemaen lg ye.huhuh

anamizu said...

wahhh comel2 je sume ^^

recent post : |ikan unik|

tiha. said...

omg! best best
napa I x penah taw pun kewujudan tmpt nih ? hurmm

Johari Hamzah said...

amboi.. sampai ke negera china jln2 ek.. ;) jeles nie.. huhu...

mrs.lovesick said...

aleen aiden> cam nak kawen lari kan?hehe. gatai*

anamizu>tq :)

tiha> tula. ni pun baru taw. u patut pergi nt k. besh woo~~

johari hamzah> memang la kena jln ke china. sebab tak dapat balik malaysia cuti ni^^

.:rizaL:. said...

kat wonderland eyh?

mrs.lovesick said...

ehh, tak tahu plak bahasa inggeris sebut camne. sori, sengal skewt^^

miss blossom said...

beshnye dapat pakai gaun tu... sy suka wrna merah

mrs.lovesick said...

miss blossom> huhu, buleh la dtg jln. amek gamba. :)
red memang cantek~~

Deqna said...

nice~!!

Nur Iradah AzAmi said...

waaaa~~!! nak pkai bju cmtu jugak.. besh gilo :(

mrs.lovesick said...

meh r sini weyh, murah jewk baju nie sewa. 10 yuan sepasang. =rm5
haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...