sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Monday 17 January 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !

selamat malam!
aku baru sudah pulang dari gym. haha.
ingin menyelesaikan tag dari cekla. tag bukan sebarang tag ok,
tag nak ajak join contest rebut rm100.

ada sesiapa berminat join?
mesti ramai yang nak join kan?
ok, cepat klik-klik


mahu tahu siapa penganjur?
ini adalah contest tajaan sepenuhnya oleh: si gadis bermata coklat. cik siti fatimah.

dan ini pic saya;


cool tak?
buat apa korang jawab, meh nak jawab. buleh la jugak. haha

ok, kalau saya menang, saya nak beli winter coat baru. sebab winter coat saya dalam gambar ini tak dapat diselamatkan lagi. sudah tercabut zip-zipnya. biasalah. made in china. tapi, itu winter coat pertama yg saya ada sejak sampai kat beijing  dan satu-satunya yang labuh. mana lah tahu. ada rezeki dapat yg baru.

sekarang nak tag kawan-kawan;

join-join! sementara stok masih ada.

TARIKH TUTUP penyertaan; 1 Mac 2011

goodluck semua!




6 comments:

Cik Ungu Kamila said...

yup2, insyaallah nanti cik ungu buat. time kasih for the tagged. hehe :)

noted.

budak sihat said...

ok, join taw. jgn tak join :)

gdkuck dear!

budak sihat said...

gdluck*

ameer said...

hoho..de mase lg ni..so skunk izinkan hamba pergi bertapa dulu di Gunung AngJiwang ye..mngumpul tenaga aura sakti dalam jasad sebelum betempur di medan blogging

apislerr said...

gudluck;D

siti fatimah said...

p.s: tengs join contest :) good luck !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...